Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Microsoft обяви кога ще пусне своя "Netflix за игри"

Облачната услуга ще се предлага в пакет с Xbox Game Pass Ultimate

Microsoft обяви кога ще пусне своя "Netflix за игри"

Снимка: Jeenah Moon/Bloomberg

Microsoft обяви, че на 15 септември ще пусне подобна на Netflix облачна услуга за игри като част от пакетна услуга с абонамент за 15 долара месечно, пише CNBC.

Миналия месец компанията обяви, че ще направи своята стрийминг платформа xCloud безплатно допълнение към услугата Xbox Game Pass Ultimate. Последната, която струва 15 долара на месец, е основният абонаментен продукт на фирмата и дава на играчите достъп до каталог от игри за конзолата Xbox One и за персонални компютри с Windows 10.

Бета версия на облачния гейминг софтуер на Microsoft ще бъде включена в Xbox Game Pass на 15 септември и ще даде възможност на потребителите да превключват към игри на смартфони или таблети.

Приложението ще бъде достъпно за устройства с Android в 22 страни, включително САЩ, Канада, Великобритания и Южна Корея. Microsoft твърди, че ще се предлага и за персонални компютри, но все още не е обявила дата, на която ще се случи това.

Още по темата

Играчите ще могат да избират от селекция от над 100 игри в самото начало. Microsoft не е разкрила всички заглавия, които ще предложи, но първоначално сподели списък с игри, включващ „Destiny 2”, “Gears on War 5”, “Grounded”, “Halo 5”, “Minecraft Dungeons” и предстоящата „Tell Me Why”.

Възможността да се играят игри в облака е концепция, която набра инерция в индустрията за видео игри, оценявана на 150 млрд. долара.

Технологията често е описвана като вид „Netflix за игри“ и позволява на хората да стриймват игри в интернет на телефон, таблет или персонален компютър, докато самите игри са на отделни сървъри. Привлекателността на този модел е свързана с това, че не е необходимо хората да купуват конзоли или скъпи компютри, за да играят.

Конкуренцията в тази област обаче става все по-голяма. Миналата година Google пусна собствена стрийминг платформа, наречена Stadia. Тя беше посрещната със смесени реакции заради малкия каталог от игри и заради факта, че голяма част от заглавията трябва да се купуват отделно.

Nvidia също пусна собствена платформа, наречена GeForce Now, която по-рано тази година се забърка с проблеми с разработчици. Activision Blizzard изтегли всичките си игри от услугата. Междувременно Sony отдавна предлага облачна гейминг услуга на абонамент, наречена PlayStation Now, но тя се поддържа само за PlayStation 4 и за персонални компютри.

В случая на Microsoft компанията в началото ще предложи облачен гейминг на телефони и таблети с Android, но не на персонални компютри или устройства на Apple.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Божидарка Чобалигова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Web
Коя е основната грешка на българските онлайн търговци?