IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Нова услуга революционизира клиентското обслужване

Висококласни хотели от цялата страна въвеждат SurveyOnTablet, истински клиентски оракул в новите технологии

09:13 | 17.09.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
<p>
	Илюстрация:&nbsp;SurveyOnTablet&nbsp;</p>

Илюстрация: SurveyOnTablet 

От началото на месец септември SurveyOnTablet пусна на пазара услуга без аналог за получаване на мигновена и интерактивна обратна връзка от клиента. Технологията беше усвоена от редица хотели от цялата страна, още преди продукта да стартира официално на пазара.

Иновативното решение представлява комбинация от хардуер и облачна услуга, с чиято лекота на използване може да се осъществи директна връзка между клиента и бизнес мениджъра. Системата SurveyOnTablet функционира чрез мигновена сигнализация по СМС или и-мейл в момента на поява на оплакване от клиент. При адекватна реакция, оплакванията могат да бъдат бързо разрешени и лошите отзиви избегнати, още преди посетителят да е напуснал обекта. Пълната нформация от обратната връзка с клиентите се събира и анализира, така че в бъдеще да бъдат избегнати проблемни ситуации и да се подобри значително качеството на обслужване. Освен това, анализа на данни показва една обективна и реалистична картина за състоянието на бизнеса и спомага за взимането на правилни управленски решения. Така SurveyOnTablet подобрява репутацията на бизнеса, както и увеличава броя на доволните клиенти.

За хотели като Sense, Anel, Central Park Yastrebets, както и веригата Best Western, няма съмнение, че новите тенхологии крият потенциал да бъде изцяло революционизиран хотелиерският бизнес. Прилагането на една такава услуга като SurveyOnTablet в хотелски и ресторантски условия, актуализира преживяването на клиента и му придава един съвременен облик. На фона на силната конкуренция в този бизнес сектор, тези хотели първи имат уникалната възможност да извлекат ценните предимства от тази новаторска технология, като по този начин те получават еднo сериознo конкурентнo предимство. И не само това, те правят крачка в бъдещето като полагат основата на едно ново поколение хотелиери.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 04:21 | 09.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още