Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Web

Yelp изненада пазара със силни тримесечни данни

Компанията обяви партньорство с Nowait - мобилна платформа, която позволява на ресторантите да управляват своите резервации

Yelp изненада пазара със силни тримесечни данни

Снимка: Ройтерс

Сайтът за потребителски оценки и коментари Yelp отчете силни резултати за второто тримесечие, което доведе до 11% скок на цената на акциите в следборсовата търговия, предава TechCrunch. 

Още по темата

За приключилото на 30 юни тримесечие базираната в Сан Франциско компания отчете печалба в размер на 449 хил. долара при загуба от 1,3 млн. долара година по-рано. Печалбата на акция по международни стандарти бе 0,16 долара за брой, докато анализаторите очакваха да е в размер на 0,07 долара.

Приходите са в размер на 173,4 млн. долара при очаквания за 169,8 млн. долара.

„През втората половина на годината с нетърпение ще изпълним нашите три стратегически приоритета - нарастващия основен рекламен бизнес, повишаване на информираността за Yelp и ръст на сделките", казва Джереми Стопълман, съосновател и главен изпълнителен директор на Yelp в свое изявление.

По данни на Sensor Tower приложението за Yelp е било свалено 800 хил. пъти през юли 2016 г.

По време на вчерашната сесия акцията приключи с ръст от 3,03 на сто, или 96 цента, до 32,64 долара. В следборсовата сесия акциите се повишиха с 10,29 на сто, или 3,36 долара, до 36 долара за брой.

Като част от тримесечното обявление Yelp разкри две важни новини.

 

Компанията обяви, че ще си партнира с Nowait и дори вече е направила инвестиция в мобилната платформа, която позволява на ресторантите да управляват своите резервации и опашки.

„През следващите месеци Nowait ще бъде интегрирана към платформата на Yelp, което ще позволи на потребителите удобно да проследяват времето, което ще прекарат в чакане пред хиляди ресторанти, и дори сами да се добавят към списъка с чакащите по дистанционен начин чрез приложението на Yelp“, се казва в изявление.

Освен това компанията обяви, че назначава Джед Начман за главен оперативен директор. Начман е експерт по продажбите и беше главен директор по продажбите от началото на тази година, след като се присъедини към Yelp още през 2007 г. Бившият главен оперативен директор Джеф Донакър ще продължи дейността си като стратегически консултант на компанията.

Последните месеци не бяха особено положителни за Yelp Inc, компанията, стояща зад сайта Yelp.com. Основната дейност на Yelp е да дава платформа на потребителите, които искат да напишат своите отзиви за ресторант, бар, магазин и всякакви други фирми. Това улеснява значително взимането на решение от останалите потенциални клиенти на дадената компания. Но се оказа, че има и злоупотребяващи компании, които си плащат, за да получават положителни отзиви. 

Още по темата

Ръстът на броя на абонатите на сайта се забавя на фона на все по-голямата конкуренция на пазара в САЩ. Ето защо компанията се опитва да разшири бизнеса си на други пазари и да разнообрази услугите си, включвайки резервации за ресторанти, събитиен мениджмънт и плащания. Yelp обмисляше дори продажбата си през миналата година и нае Goldman Sachs Group, за да ѝ намери купувач. Продажбата може да ѝ донесе повече от 3,5 млрд. долара, писа през май 2015 г. Wall Street Journal. По-късно се появиха спекулации, че засега Yelp се отказва от тази опция.

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

Коментари (0)


Още от Web
Google отвори тихомълком нов офис в Китай