IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Кибер понеделникът тази година стана най-успешният ден за онлайн търговия в САЩ

Онлайн продажбите са достигнали 10,8 млрд. долара според Adobe

18:43 | 01.12.20 г.
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

Онлайн потребителите са похарчили 10,8 млрд. долара в понеделник, поставяйки рекорд за най-големия ден за онлайн пазаруване в историята на Съединените щати, сочат данни на Adobe Analytics, цитирани от CNBC.

Разходите по време на Кибер понеделника са нараснали с 15,1% на годишна база според Adobe, която анализира онлайн трансакциите в 80 от 100-те най-големи американски онлайн търговци. Сумата се оказа под първоначалната прогноза на Adobe за 12,7 млрд. долара. През последните дни компанията ревизира оценката си надолу.

Adobe намали прогнозата си за целия празничен сезон до 184 млрд. долара, което е с 30% повече спрямо миналата година. Първата ѝ прогноза беше за онлайн продажби в размер на 189 млрд. долара.

Тази година купувачите започнаха да купуват подаръци по-рано от всякога, след като търговците на дребно удължиха периода на промоции, за да могат хората да избегнат препълнените физически магазини заради пандемията. С това удължение е трудно да се прогнозира какво казва този един ден за целия сезон.

За много търговци на дребно Кибер понеделникът има по-малка роля тази година. Компании като Walmart и Target започнаха да предлагат намаления още в средата на октомври, когато се проведе и Prime Day на Amazon. А на Черният петък – еднодневното събитие, което обичайно беше концентрирано в магазини и молове, клиентите са направили повечето си покупки онлайн, вместо да ходят лично на място.

Насочването към онлайн пазаруването намали значението и на други метрики, които компании, анализатори и инвеститори следяха, като дългите опашки и големите тълпи пред магазините на Черния петък.

По време на Кибер понеделника много от потребителите са използвали смартфоните си, за да следят промоциите, след като редица търговци инвестираха повече в мобилните си приложения. 37 процента от дигиталните продажби вчера са направени през мобилни устройства, твърдят още от Adobe.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:59 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още