Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Zoom

LVMH обмисля да придобие Tiffany & Co. при отворен пазар

Сегашният срив на борсите може да е от полза на купувача

LVMH обмисля да придобие Tiffany & Co. при отворен пазар

Снимка: Hollie Adams/Bloomberg

LVMH, френският гигант за луксозни стоки, който през ноември обяви, че ще придобие Tiffany & Co. за 135 долара за акция, обмисля купуването на акциите на компанията за бижута при отворен пазар, предвид срива на борсите заради коронавируса, твърдят източници на Bloomberg, запознати с въпроса.

LVMH е обсъдила идеята с борда на директорите на Tiffany, който може да даде позволение за потенциалните покупки след финансовия отчет, допълват източниците, които са пожелали да останат анонимни. Френската група не е взела окончателно решение дали да действа по този начин и обсъжда потенциалните юридически предизвикателства, свързани с идеята, коментира друг източник.

Необичайната стъпка, която ще позволи на базираната в Париж група да получи близо 13% отстъпка при последните цени, е пример за това как компаниите реагират на пазарния срив, причинен от страховете за икономиката заради коронавируса. Ходът също така подчертава ангажимента на главния изпълнителен директор на LVMH Бернар Арно към сделката.

Още по темата

„Действията, които LVMH предприема, са мотивирани от стратегия и дългосрочна визия“, коментира Франческа ди Паскантонио, анализатор на Deutsche Bank. „Отне им много време, за да открият точното време за тази сделка“, допълва тя.

Книжата на Tiffany се търгуваха за близо 118 долара за брой преди Bloomberg News да обяви плановете. Стойността им скочи до 126 долара в края на борсовия ден в Ню Йорк в четвъртък, което оцени компанията на около 15 млрд. долара. Цената на акциите на LVMH нарасна с 8,3 на сто към местно време 13:19 ч. в Париж днес.

Базираната в Ню Йорк Tiffany обяви, че временно ще затвори всичките си търговски обекти в САЩ и Канада, както и на „много други места“. Компанията отчете резултатите си по-рано в петък, посочвайки, че нетната ѝ печалба е спаднала с 8% през 2019 г. Сравнимите продажби, ключова метрика за търговците на дребно, са се повишили с 3 на сто при постоянни валути.

Представител на LVMH е отказал да коментира въпроса. От Tiffany не са отговорили веднага на запитванията.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Zoom
Caesars и Apollo влизат в битка за William Hill