Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Zoom

ModeRemote: Бизнесът в помощ на работния процес в криза

Kои са най-големите предизвикателства пред стартъпите, които не са свикнали да работят от вкъщи - разказва съоснователят на платформата Жоро Йорданов

ModeRemote: Бизнесът в помощ на работния процес в криза

Снимка: личен архив

Жоро Йорданов е дизайнер и съосновател на Облик Студио, компания с международно портфолио и 6-годишен опит в дизайна и разработване на дигитални продукти. ModeRemote e последният проект на студиото и представлява уебсайт, който стимулира продуктивността при работа от вкъщи по време на пандемия. Разработен за обществено ползване, проектът насочва с полезно съдържание фирмите и техните служители, които нямат достатъчно опит в извършването на своите професионални дейности от разстояние.

Как се появи идеята за ModeRemote?

- Макар че повечето ни клиенти представляват компании с висока дигитална култура, дни след обявяването на извънредното положение забелязахме, че за мнозина от тях преминаването в дистанционен режим на работа носи редица предизвикателства. След кратко обсъждане, с екипа установихме, че бихме могли да сме полезни на нашите клиенти и партньори, като съберем на едно място информация, която да им помогне да запазят продуктивността в работата си по време на изолация. Разписахме план за действие и започнахме да събираме информация по темата. Първоначалната идея включваше да инвестираме един или два дни от времето на част от екипа и да изпратим полезно съдържание чрез нашите вътрешни канали. Докато следвахме плана си за действие, ситуацията се влошаваше с всеки час, а от наши приятели в САЩ научихме, че се очаква дори затваряне на офисите им. Много бързо взехме единодушно решение да разработим уеб-базирана платформа, която стимулира ефективността на дистанционната работа и едновременно с това насочва фирми и техните служители, които няма достатъчно опит в извършването на своите професионални дейности от разстояние. Така се роди идеята зад проекта ModeRemote.

Какво точно включва платформата?

- ModeRemote се отличава с интуитивен потребителски интерфейс, а навигацията по платформата представя полезна информация в три основни категории, както следва:

Наръчник или как да създадеш офис обстановка в домашна среда. Освен най-важните стъпки при работа от дистанция, тук сме включили и полезно съдържание от софтуерни продукти, през балансирано хранене до практики за ментално здраве.

Интервюта, или секцията, която проследява историите на доказали се вече професионалисти, които споделят своя опит в работата от вкъщи. Тук е важно е да отбележа, че всеки посетител на сайта може да допринесе и да разкаже за своите първи стъпки при работата от разстояние, като попълни приложената форма за интервюта. Понастоящем, на платформата могат да бъдат прочетени историите на 25 професионалисти.

● Последната категория Ресурси е разделена на ключови подкатегории и запознава потребителите на сайта с различни софтуерни решения, тематични книги, литература и подкасти. Като допълнение, за да стимулираме добрия баланс между кариера-личен живот, сме посветили и подкатегория за свободно време и развлечения, които насърчават физическите активности, както за работещите, така и за техните деца.

Как подбирате информацията, която включвате, за да сте сигурни, че ще бъде полезна?

- Част от съдържанието в платформата е основано на личния ни опит като професионалисти, които често си партнират дистанционно с клиенти по проекти. Останалата част от информацията е събрана от достоверни онлайн източници, които са свързани със съответната тематика.

От интервютата, които сте направили, и от събраната дотук информация, кои са най-големите предизвикателства пред стартъпите, които не са свикнали да работят от вкъщи?

- Мнозинството от интервюираните експерти вече имат доказан опит в работата от дистанция. Това което ни прави силно впечатление при разговорите с партньори и приятели, обаче е, че служителите срещат проблеми с организацията на деня, поставянето на приоритети, цели и формулирането на конкретни задачи за работния ден. Други пък споделят, че се озовават пред компютъра до полунощ, а времето все не им стига. Именно чрез споделянето на съвети и даването на насока, бихме желали да стимулираме професионалистите да си създадат ежедневна рутина, защото смесването на полезното с приятното понякога може да изиграе лоша шега на работния процес.


Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Zoom
Най-богатите в Монако устояват на COVID бурята