Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Zoom

Модерна верига кафенета в Лондон търси 1,5 млн. паунда от клиентите си

Компанията стартира кампания за набиране на средства в сайта Crowdcube

Модерна верига кафенета в Лондон търси 1,5 млн. паунда от клиентите си

Снимка: www.pixabay.com

Модерната лондонска верига кафенета Grind, създадена от един диджей и един предприемач, стартира краудфъндинг* кампания в опит да събере 1,5 млн. паунда (2,34 млн. долара), пише BusinessInsider.

Независимата верига, която има четири клона в Лондон, се надява, че лоялните клиенти ще купят нейни облигации от сайта Crowdcube, което ще даде на инвеститорите 8% лихва в замяна на отпускането на заем за бизнеса.

Съоснователят и главен изпълнителен директор на Grind Дейвид Ейбрахамович посочва, че му харесва идеята хората да инвестират парите си в нещо, което наистина ги интересува, вместо да взема заем от банка.

Четиригодишната верига е символ на културното възраждане в Лондон, като съчетава технологии, музика, стартъп култура и творчество.

Ейбрахамович работи в технологична стартираща компания, когато решава да отвори първото си заведение от веригата, което сега се намира в сърцето на Лондон. Той прави това заедно с приятеля си Каз Джеймс, диджей от групата Bodyrockers. Grind е страничен проект за двамата цели две години, преди Ейбрахамович да реши да посвети цялото си време на него.

Освен че отварят артистично кафене, двамата създават и звукозаписно студио точно над него. То е използвано от изпълнители като Сам Смит и Тайни Темпа.

Според Ейбрахамович Grind предлага най-доброто кафе в Лондон. Той планира да инвестира парите, които ще събере чрез кампанията, за да отвори собствено място за печене на кафе в Източен Лондон. Освен това иска да отвори нови кафенета Grind из цял Лондон.

Миналата година Grind реализира продажби за 2,4 млн. паунда (3,74 млн. долара) и очаква през тази година те да достигнат 4,4 млн. паунда (6,85 млн. долара). Нейният клон Shoreditch е изкарал самостоятелно 1,56 млн. долара през 2014 г., продавайки по около 800 кафета дневно.

Освен вкусно кафе, Grind продава и коктейли вечер, но предлага и храна в едно от новите си заведения в Лондон. Ейбрахамович твърди, че иска Grind да бъде „нещо повече от марка кафенета“. Той и Джеймс обмислят да популяризират веригата в чужбина, вероятно първо в Лос Анджелис.

„Не искам да сложа всичко в стъклени кутии в търговските центрове. Не искам безлична верига от 50 заведения. Това не е брандът, това не сме ние“, коментира още Ейбрахамович.

*на английски: crowdfunding – групово финансиране


 

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Zoom
Топ 5 на най-новите слотове в Winbet Казино