Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Zoom

Музикалната индустрия се ангажира с нулеви емисии до 2050 г.

Големи и малки звукозаписни компании се включват в усилията за намаляване на въглеродния отпечатък на музикалния бизнес

Музикалната индустрия се ангажира с нулеви емисии до 2050 г.

Снимка: David Paul Morris/Bloomberg

Редица от най-големите звукозаписни компании се обединиха, за да се ангажират с действия, свързани с ограничаване на влиянието им върху околната среда, пише Guardian.

Трите големи звукозаписни компании – Sony Music Entertainment, Universal Music Group и Warner Music Group – плюс независими фирми като Beggars и Secretly, Warp, Ninja Tune и други, са подписали Музикалния пакт за климата, с което обещават да предприемат действия, свързани с климатични цели.

Компаниите ще се присъединят към една от двете съществуващи схеми – Science Based Targets (Научно базирани цели) или SME Climate Commitment, които са най-новата част от инициативата Race to Zero на Организацията на обединените нации. И двете схеми изискват от подписалите ги да намалят емисиите на парникови газове до нетна нула до 2050 г. и да постигнат 50% намаление до 2030 г.

Съгласно условията на пакта компаниите също така се ангажират да си сътрудничат за измерване на въглеродните емисии в музикалната индустрия, да помагат на своите изпълнители да говорят по въпросите за климата и да комуникират с феновете на своите артисти за това как музикалната индустрия въздейства върху околната среда. Те ще се стремят да работят със стрийминг компании като Spotify „за получаване на данни и задвижване на проекти за съвместно намаляване на емисиите“.

Пол Рединг, главен изпълнителен директор на Beggars Group (която включва 4AD, XL, Rough Trade и други), твърди, че подписалите страни ще „дърпат в една посока по темите за устойчивост“, за да „вършат една и съща работа по един и същ начин в еднакво време“.

Индустрията има предвид проблеми като въздействието на глобалните турнета, производството на плочи и енергията, използвана за захранване на стрийминга.

През октомври Coldplay се превърна в една от най-известните групи в света, ангажирани с намаляване на емисиите. Тя обеща да ги свие с 50% при предстоящото си световно турне спрямо тези от предходното.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Десислава Попова

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (3)

1
 
2
 
3
преди 5 месеца
Големи и малки звукозаписни компании се включват в усилията............ безплатно сигур ...
1
 
3
 
2
преди 5 месеца
Кат пеят няма да издишат и готоо.Никъв со2
1
 
4
 
1
преди 5 месеца
Няма профилна снимка
До 2050 я камилата, я камиларя както се казва.Такива планове са бутафорни и нищо повече от чесане на езици.

Още от Zoom
Home Depot не очаква потребителите да се отдръпнат от домашните ремонти