Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Zoom

Най-споделяният туит в света вече е на японски милиардер

Той ще даде 100 млн. йени на 100 случайно избрани потребители, ретуитнали публикацията му

Най-споделяният туит в света вече е на японски милиардер

Снимка: Архив Ройтерс

Японският милиардер Юсаку Маезава има нарастващ списък с различни активи, включващ картини на Пикасо, Bugatti и билет за полет до Луната с компанията на Илон Мъск. Сега той може да добави към колекцията си и най-ретуитвания туит в света, пише Bloomberg.

Във връзка с тази чест основателят на втория по-големина японски сайт за онлайн пазаруване Zozo ще плати общо 100 млн. йени (920 хил. долара) на 100 късметлии, които са споделили публикацията му. В опит да са сред избраните на случаен принцип победители, последователите на Маезава са ретуитнали публикацията му рекордните 3,8 млн. пъти и са я харесали над 900 хил. пъти.

Предишният рекорд за ретуитвания принадлежеше на студент от САЩ, чиято цел беше да получи безплатни годишни доставки на пилешки хапки от Wendy’s, сочат дани на Statista. Тази публикация имаше 3,58 млн. ретуита и 990 хил. харесвания. Селфито на Елън Дедженеръс от Оскарите през 2014 г., включващо холивудски звезди като Мерил Стрийп, Джулия Робъртс, Брад Пит и Анджелина Джоли, беше на второ място с 3,3, млн. споделяния.

„Всичко, което трябва да направите, за да участвате, е да ме последвате и да ретуитнете този туит“, написа на 5 януари Маезава. Туитът включваше снимка на мъж на ракета, а на заден план се вижда Луната. Изображението напомня популярния филм “E.T.”

 

Маезава посочи също така, че неговият сайт за пазаруване Zozotown е достигнал 10 млрд. йени приходи от продажби по време на разпродажбите за Нова година. Това е основният източник на средства за нетното богатство на 43-годишния мъж, което възлиза на 1,7 млрд. долара според Bloomberg Billionaires Index.

Книжата на Zozo повишиха стойността си с 6,9% в Токио.

Маезава, който беше сравнително неизвестен извън Япония досега, се опитва да стане по-популярен, така че да превърне Zozo във водеща марка за дрехи в следващото десетилетие.

През септември той беше обявен за първия човек, който ще се включи в полета до Луната, планиран от SpaceX през 2023 г.

Маезава предизвика фурор в света на изкуството през 2017 г., когато похарчи 110,5 млн. долара за картина на Жан-Мишел Баския в рамките на търг на Sotheby’s, поставяйки рекорд за американския творец по това време.

По статията работиха: Елена Кирилова, редактор Бойчо Попов

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Zoom
NBA се подготвя за по-голяма експанзия в Африка