Регистрация

e-mail:

Потребителско име:

Парола:

Потвърди парола:

Код:

 съгласен съм с условията за ползване
 Ежедневен нюзлетър
 Седмичен нюзлетър

Zoom

Охлаждането на Gucci удари резултатите на Kering

Във фаза на нормализиране сме, твърди главният финансов директор Жан-Марк Дюпла

Охлаждането на Gucci удари резултатите на Kering

Ревю на Gucci. Снимка: Ройтерс

Акциите на Kering се обезцениха в началото на търговията, след като френската компания за луксозни стоки обяви финансовите си резултати за първото тримесечие, които показват очаквано забавяне на ръста на важния за компанията бранд Gucci, предава Bloomberg. 

Още по темата

Книжата се търгуват с обезценяване от 5,5 на сто до 508 евро за брой.

Ръстът на Gucci постепенно се забавя през третата година от превъплъщението на бранда  под ръководството на изпълнителния директор Марко Бизари и дизайнера Алесандро Мичеле, чиито декадентски продукти, като покритите с кристали слънчеви очила и ръчно изработени чанти, създадоха новата ера на максимализъм в модата.

Но летвата бе висока за Gucci, след като инвеститорите бяха свикнали марката да надминава очакванията. Също така и конкурентът LVMH отчете по-високи от очакваното продажби, насърчавайки акциите от сектора на луксозните стоки.

„Във фаза на нормализиране сме", заяви главният финансов директор Жан-Марк Дюпла по време на разговора си с анализаторите. „Много съм доволен от траекторията на Gucci“, допълни той.

Акциите на Kering, която отчете резултатите си след затварянето на пазара в Париж, поскъпнаха с около 31% от началото на годината.

Продажбите са нараснали с 20% на сравнима база за Gucci, която сега генерира около три четвърти от печалбата на френската група, се казва в изявление от сряда. Общите продажби от 3,79 милиарда евро леко надвишават очакванията, като поделението Yves Saint Laurent и дивизията, продаваща продукти като кецовете на Balenciaga, растат по-бързо от очакваното.

Приходите от продажби на Bottega Veneta спадат рязко през тримесечието, въпреки че новият дизайнер Даниел Лий, привлечен от LVMH, организира отлично първо ревю по време на Миланската седмица на модата през февруари.

Kering прогнозира „много постепенно“ подобрение, след като колекциите пристигнат в магазините в средата на годината.

 

По статията работиха: Бойчо Попов, редактор Елена Илиева

Последни новини

Още по темата

 
Спонсорирано съдържание

Коментари (0)


Още от Zoom
Xilinat и мисията ѝ да подслади живота здравословно