IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Все повече купувачи в САЩ пазаруват онлайн, но вземат пратките си от магазините

Тази практика намалява както разходите за транспорт и доставка на търговците, така и въглеродния отпечатък на потребителите

22:50 | 17.01.20 г. 1
Автор - снимка
Създател
<p>
	<em>Източник: Getty</em></p>

Източник: Getty

Изпълнителният директор на Target Брайън Корнел казва, че една от основните тенденции, които е забелязал по празниците, е фактът, че повече купувачи са пазарували по-късно през сезона. Общите продажби на дребно в САЩ също бяха по-силни през декември благодарение на по-големия брой хора, които отлагаха пазаруването си.

Така повече потребители са използвали услугата, която някои магазини предлагат, а именно да пазаруват онлайн, но да вземат покупките си от магазина в последната минута, вместо да чакат пакетите да пристигнат по пощата, съобщава CNBC.

Това говори за още една важна тенденция в търговията на дребно, която все още е в начален стадий – нараства броят на хората, които купуват стоки онлайн и избират да ги вземат от физическите магазини.

Тъй като дигиталните продажби в САЩ нарастват, компаниите търсят начини да направят тези поръчки по-изгодни. Един от начините е да се намалят разходите за транспорт и доставка. Ако търговецът на дребно може да убеди клиентите си да отидат до магазина, за да вземат своите онлайн покупки, то тези поръчки стават по-доходоносни за него.

По празниците общите онлайн продажби в САЩ са се повишили с 14,6%, което е малко над очакванията, според Националната федерация за търговия на дребно.

Начинът, по който „нашите клиенти пазаруват, се промени драматично“ през този празничен сезон, заяви съпредседателят на Nordstrom Ерик Нордстром в Ню Йорк по-рано тази седмица. Nordstrom, подобно на Target, са едни от първите, които предлагат тази услуга.В стремежа си да привлече нови клиенти и да запази съществуващите, търговецът на дребно разработва магазини като „Nordstrom Local“, където няма стоки, а служат като пункт за получаване на онлайн поръчки и за осъществяване на връщания

Сега всички, от Kohl до Bed Bath & Beyond и Best Buy, се опитват да направят нещо подобно.

Междувременно за потребителите купуването онлайн и взимането от  магазините може да се разглежда като устойчив избор, тъй като все повече хора мислят за своя въглероден отпечатък, когато пазаруват. "Потенциално спестявате 500 въздушни мили или повече, ако влезете в магазин и вземете тези поръчки", казва Марк Матюс, вицепрезидент на NRF по научно-развойната дейност и анализ на индустрията.

Според него е отговорност на търговците на дребно да убедят клиентите си, че ако купуват онлайн и получават пратките в магазина, потенциално дават своя принос към опазването на климата. Той определя това като печеливша стратегия за компаниите, тъй като е известно, че ако влезете в магазина, е възможно да си купите още нещо.

В доклад на NPD Group отпреди ваканционния сезон се твърди, че 25% от онлайн купувачите планират да използват своите смартфони по време на празниците, за да пазаруват. Според проучването тези хора са по-склонни да купуват онлайн и да взимат пратките от магазина от онези, които използват други устройства като лаптоп например.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 09:33 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

1
rate up comment 0 rate down comment 0
lyusien
преди 4 години
Големите магазини да им предложат безплатно кафе лимонада или обяд с намаление Безплатно кино или някакво шоу Бъдете сигурни че купувачите он лайн ще похарчат още минимум 100 долара а 100 долара са 100 долара особено ако посетителите са милиони
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още