IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Започва подготовката за изграждане на високоскоростен път Русе - Велико Търново

По него трябва да минава международният трафик за Дунав мост

13:06 | 28.12.10 г. 3
Започва подготовката за изграждане на високоскоростен път Русе - Велико Търново

Започва прединвестиционното проучване за изграждане на високоскоростен четирилентов път Русе-Велико Търново, по който да минава международният трафик за Дунав мост, съобщи областният управител на Русе Пламен Стоилов, цитиран от БТА.

Прединвестиционното проучване ще продължи 6-8 месеца. През 2011 година проектът ще е готов, за да може през периода 2014-2020 година пътят да бъде завършен, каза Стоилов. Новият пътен проект ще избегне две кръстовища в град Бяла, които са познати в района с много пътни жертви.

През 2011 година започва и прединвестицинно проучване за високоскоростен четирилентов път Русе-Шумен, съобщи областният управител. Чрез проекта ще се изгради т. нар. Южна пътна дъга на Русе, за да се изведе международният товарен трафик от града.

Областният управител на Русе Пламен Стоилов съобщи, че през следващата година ще бъде завършено изграждането на нова пътна част и железопътно съоръжение при граничен пункт Дунав мост, които ще облекчат шосейната връзка на Русе със Силистра. Осигурено е финансиране на обекта за 4-5 месеца.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 08:19 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

3
rate up comment 33 rate down comment 0
Isumu
преди 13 години
Ако всички правителства до сега се бяха постарали да изградят транзитни магистрали през България (Капитан Андреево - Русе; Капитан Андреево - Калотина; Кулата - Видин), така както през глава се напредварват да построят път на "столичани" до така таченото море без което никой не може... Тол-системата за плащане на изминато разстояние по тези магистрали щеше да налива милиарди левове приход всяка година само от трафика между Европа и Мала Азия. Тъй като България няма особенни природни богатства, можем да разчитаме единствено на географското си разположение, изобилието от обравотваема почва и многото историчски обекти които и до ден днешен не се използват ефективно за качествен културен туризъм - какъвто, ако някой не е забелязъл, носи изключителни ползи за страни като Италия и Гърция!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 34 rate down comment 0
STRAHO
преди 13 години
...Зорлем карат хората да се заселват там за да избиват комплекси оплаквайки се от пришелци:))))..а същевременно един през друг се стараят да си изкарат града от голям по голям. Явно това им е основна цел /която невинаги е обоснована с икономически аргументи/, а би трябвало целта да е добруването на цялата ни държава.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
1
rate up comment 34 rate down comment 0
STRAHO
преди 13 години
И двата пътя трябва да са поне шест лентови!!!!! Необходимо е само да погледнеш географската карта и аргументите сами се "набиват в окото" Не мога да разбера що за късогледство е това да развиваш само столицата!!?? При това има достатъчно примери от близкото минало. Отдавам го на комплексарщината на населението обитаващо столицата ни. :)...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още