Всяка година богатите и известни представители на модния свят се събират във Виена за едно от най-големите и зрелищни годишни благотворителни събития в света – Life Ball (Бал на живота). На бала се извършва най-масовото и мащабно набиране на средства в помощ на хив-позитивните и носителите на вируса на СПИН.
В последните десет години един от спонсорите на събитието е и автомобилният производител Mini. В процес на сътрудничество с дъщерното дружество на BMW са работили именитите дизайнери на Diesel, Versace и Agent Provocateur, а уникалните преображения на малката кола, които излизат под талантливите им ръце, успяват да наберат ежегодно над половин милион евро за каузата.
Тази година към екипа от творци, които подготвят необичайни и дизайнерски версии на благотворителното Mini, се присъединиха три нови големи имена - Кенет Коул, Даян фон Фурстенберг и криейтив директорът на Calvin Klein Франсиско Коста. Всеки от тях ще създаде своя собствена визия за малкото автомобилно бижу, което ще бъде продадено на 17 юли във Виена по време на откриването на 18-тата Международна СПИН конференция.
Освен благотворителност, събитието гарантира истинско шоу с уникалния си и екстравагантен стил. Билетите за събитието са ограничени до 3 780 броя. Част от тях носят името “Style Ticket” и се продават на половин цена. Собствениците на тези билети обаче трябва да се съобразят със специален библейски дрес код, наречен Life Ball Style Bible. Именно тези гости, заедно със звездите, ще минат през червения килим до входа на кметството във Виена, където се провежда ежегодно събитието, за да демонстрират облеклото си.
Преди две години един от организаторите – Гери Кезлър, призова гостите да бъдат по-малко провокативни и по-креативни в избора си на дрехи за бала.
За желаещите да носят обикновени коктейлни дрехи билетите са на пълната си цена. Част от тях се разпространяват чрез продажба в eBay, други вървят на цена от 150 евро. За 2009 г. събраната от бала сума възлиза на 1 640 181 евро
Събитието се провежда от 1993 г. Днес вече шоуто далеч надхвърля границите на Австрия и се излъчва по 60 телевизии и отразява от над 500 медии по цял свят.
Организатор е неправителствената фондация AIDS LIFE, създадена през 1992 г. от Гери Кезлър и Торгом Петросиан. От тогава до днес, под различна форма, кампанията подпомагат Хайди Клум, Шарън Стоун, Наоми Кембъл, сър Елтън Джон и множеството знаменитости, които ежегодно красят събитието и привличат медийното внимание с присъствието си.


Няма опасност за околната среда заради авариралият танкер край Ахтопол
Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
Меси донесе победата на Локо (Сф) над Ботев (Пд) в драматичен мач с пет гола
Задействаха BG-ALERT в Бургаско, две реки преляха
Седмичен хороскоп 8 - 14 декември 2025
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Идеи за коледни подаръци под 50 лева
Зеленски: Русия падна ниско, атакува цивилни обекти в деня на Свети Николай
Новата стратегия за национална сигурност на Тръмп е насочена към Европа
Като робство е, нямаш права: Говорят дезертирали руски войници
Невероятен Никулден в Бургас: От ледено плуване до празнични сцени и рибен курбан