Британската верига супермаркети Tesco отчете скромен ръст на продажбите си в страната по Коледа, обяснявайки го с лошото време, предаде ВВС.
Продажбите с изключение на бензин, в които не се включват тези на отворените през последната година магазини, са нараснали с 0,6% през шестте седмици до 8 януари на годишна база.
От компанията посочват, че продажбите на нехранителни стоки са били слаби, тъй като снегът и заледяванията са спрели клиентите от пътувания до супермаркетите.
Слабите резултати на Tesco идват след силни данни от конкурентите Sainsbury's и Morrisons.
Все пак Tesco отчита силен ръст с 18% на продажбите си онлайн. Освен това продължава и растежът на дейността на компанията в чужбина, като международните продажби за периода са се повишили с 14,2%.


1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
Скоро: Озоновата дупка ще изчезне непълно
Тъжна вест! Почина един от най-големите архитекти в историята
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Нова атомна централа няма да свали цените на тока
Българската икономика расте 2-3 пъти по-бързо, отколкото средната на европейско ниво
„Черно море” потопи ЦСКА в деня на моряците
Оставка на правителството няма да е заплаха за България в Еврозоната
„Байерн” надигра „Щутгарт” с хеттрик на Кейн