IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

MySpace се впуска в мейл сегмента

След като обяви, че ще става сайт за видеоигри, сега социалната мрежа демонстрира и смели очаквания за присъствие в областта на мейл услугите

15:53 | 31.07.09 г.
Автор - снимка
Създател
MySpace се впуска в мейл сегмента

Социалната мрежа MySpace, част от американската група News Corporation, обяви в петък пускането на своя собствена мейл услуга, наречена "MySpace Mail" и насочена към 130-те млн. потребители на сайта, предаде АФП.

Бетаверсия на новата услуга ще бъде достъпна до няколко седмици, като тя ще позволява на потребителите „да комуникират и споделят съдържание с хора във и извън мрежата на MySpace“.

Настоящите потребители на сайта ще могат да създадат мейл адрес от типа на “X@myspace.com”,където „X” е настоящото потребителско име в социалната мрежа.

Според съобщение на компанията тя навлиза в сегмента на мейл услугите с потенциала да стане втори играч на него в САЩ и четвърти в световен мащаб.

Изразените амбициозни очаквания изправят MySpace пред силната конкуренция в тази сфера на Google и Yahoo!, дори и на позагубилата доста голяма част от предишната си популярност Hotmail на Microsoft.

Съвсем наскоро MySpace обяви и друг изненадващ ход в битката за потребители с Facebook – засилване на платформата за видеоигри, което се смята като ход, препозициониращ сайта и възможност за привличане на нови посетители.

През юни социалната мрежа на News Corp. съобщи планове за съкращаване на една трета от служителите си в САЩ, или около 500 души, като ще бъдат закрити и допълнителни 300 работни места извън страната.

Всички тези промени се случват три месеца след идването на новия изпълнителен директор на компанията – бившият оперативен директор на Facebook Оуен ван Ната.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 04:52 | 29.08.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още