Търговският център The Runway разнообразява наемателите си – музикален театър, различни видове магазини и ресторанти, както и ... медицински център, пише Bloomberg. Целта е една – привличане на микс от платежоспособни клиенти, които да получат максимален брой услуги под един покрив, посочва информационната агенция.
Все повече оператори на молове в САЩ се интересуват от наематели, които са активни в сектора на услугите и забавленията, с които да заместят затруднени от възхода на онлайн търговията ритейлъри. Същевременно тези наематели са заинтригувани от наемите на по-старите молове, които са изключително ниски.
Особено заинтригувана от ситуацията е здравната индустрия, която все по-често се мести по-близо до пациента и изоставя централизираните кампуси. Моментът е ключов: бейби бумърите (поколението, родено между 1945 и 1965 г.) започват да потребяват все повече здравни услуги, а милениалите пък зачестяват посещенията при лекари заради децата им.
Крис Изола, експерт по здравния сектор в консултантската компания CBRE, посочва, че собствениците на търговски центрове започват да осъзнават необходимостта да започнат да предлагат медицински услуги. Предизвикателството пред тях е да осигурят такъв наемател, който да се ползва с доверието на пациентите и да привлича повече хора, вместо пространството да се разделя, за да приюти пет-шест-седем бутика.
Според Изола все още е прекалено трудно да се оцени с какви темпове здравната индустрия усвоява търговски площи. Индустрията е съставена от регионални и местни играчи, които в много случаи не ползват големи пространства. Компании за анализ на данни пък са започнали да проследяват тенденцията съвсем отскоро, което затруднява оценката на отпечатъка на компаниите от здравния сектор.
Всички наблюдатели обаче са категорични, че това е тенденция на бъдещето, а здравният сектор може да генерира силен растеж за търговските площи.
Откриването на медицинския център в търговския комплекс в Лос Анджелис не е единственият пример. Подобни има и в други градове в щата Калифорния, както и във Филаделфия, Нашвил и други.
Трансформацията очевидно увеличава популярността на моловете, още повече, че те предлагат и достатъчно паркоместа за пациентите, тръгнали на преглед. Това е удобно както за хората с някакви двигателни затруднения, така и за родители с деца.
Някои собственици обаче се опасяват, че клиника в търговския им център би отблъснала доста посетители и бизнеси. Компаниите от здравния сектор пък все още се учат как да използват търговските пространства, за да изгладят по-силна връзка с клиентите си.


Фратрия завърши годината с победа
Връчиха наградите „Доброволец на годината“ във Варна
19-годишен шофьор кара с 300 км/ч в София (ВИДЕО)
Призът „Спортист на Варна“ ще бъде връчен на 16 декември
EV стигат точка на необратимост през 2026, Европа и Китай ще се интегрират
САЩ: Европа рискува да бъде заличена, ако не се промени
Българската икономика нараства стабилно през третото тримесечие на 2025 г.
Природните бедствия са довели до силен ръст на имуществените застраховки у нас
ЕС търси Меркосур, за да се конкурира със САЩ и Китай, но предлага малко
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Детайлите на разследването за корупция в Украйна, водено от полицията, са като от драма на HBO
Ретроградният Меркурий приключи, 5 зодии си връщат късмета
В Китай: Брижит Макрон посети гигантска панда, родена във Франция
Трима са загинали при катастрофа край търговищкото село Дралфа