Френската верига супермаркети Carrefour обяви планове да ребрандира най-големите си магазини в Европа. Компанията ще инвестира 1,5 млрд. евро в подновяване на 500 хипермаркета в Западна Европа.
Най-големите магазини на веригата бяха под натиск заради забавянето на европейската икономика.
Carrefour ще преустрои 245 от 500 хипермаркета във Франция, Испания, Италия, Белгия и Гърция във формата „Carrefour Planet“, който се изпробва в няколко магазина през последните три месеца.
Останалите 255 обекта, които са по-малки, ще бъдат подновени в „духа“ на Carrefour Planet, но ще останат под марката Carrefour, казва главният изпълнителен директор Ларс Олофсон.
През август компанията отчете печалба в размер на 82 млн. евро за първото полугодие.
Плановете, обявени вчера, доведоха до поскъпване на акциите на компанията днес.


Никола Цолов спечели първия си подиум във Формула 2
Меси донесе победата на Локо (Сф) над Ботев (Пд) в драматичен мач с пет гола
Задействаха BG-ALERT в Бургаско, две реки преляха
Седмичен хороскоп 8 - 14 декември 2025
Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Германия ускорява мерките срещу дронове - зачестяват инцидентите на летищата
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Зеленски: Русия падна ниско, атакува цивилни обекти в деня на Свети Николай
Новата стратегия за национална сигурност на Тръмп е насочена към Европа
Като робство е, нямаш права: Говорят дезертирали руски войници
Невероятен Никулден в Бургас: От ледено плуване до празнични сцени и рибен курбан
Мощни слънчеви изригвания следващите три дни