Австралиец успя успешно да продаде къщата си, след като й направи реклама в Twitter, съобщи онлайн порталът The Move Channel.
Кърт Опрей, който живее в Мелбърн, използвал социалната мрежа да промотира имота си, като в крайна сметка успял да го пласира на цена със 135 хил. долара над минималната сума, която бил склонен да получи.
Жилището в Норткоут, което е с три спални и една баня, имало собствен блог и клипове в YouTube, както и профил в Twitter - @NorthcoteHouse. Собственикът пускал информация преди търга за имота с цел да набере възможно най-много купувачи.
Къщата беше продадена през почивните дни за 1,05 млн. долара, след като 80 души се включиха в търга - с 30 повече от очакваното.
Съвременната маркетингова тактика на Кърт беше привествана от Института по недвижими имоти във Виктория като пионерска за Австралия. Успехът на подхода му донесе славата на новатор сред агентите за недвижими имоти.
Това обаче не е първото жилище, за продажбата на което е използван Twitter. Имот в Туксон, щата Аризона, предизвика оживление в края на 2011 г., след като в Twitter бяха пуснати негови снимки, цитати и шеги.
@IAMAHouse1 обаче все още чака своя купувач, ето защо търгът на Опрей в Австралия може би е първият успех в продажбите на имоти в социалната мрежа.
Успехът на Кърт Опрей може да се дължи и на друга тенденция на пазара - търсенето на имоти в Австралия се засилва. Миналата седмица Prime Location обяви, че купувачите все повече търсят възможност да "се изнесат от Европа", като интересът към имотите в Австралия е нараснал с 22%.


Кои са седемте най-горещи дестинации в света за 2026-та?
Илон Мъск е първият човек в историята, чието нетно богатство надхвърля 600 млрд. долара
19-годишен българин е загинал на фронта в Украйна
Сушата предизвиква срутвания на земята и отромни дупки в Турция
Тръмп и глобалната „бролигархия“ — сливането на властта, парите и семейните интереси
Китай облекчава митата върху вноса на свинско месо от ЕС в окончателно решение
Европа отменя забраната за двигателите с вътрешно горене
Защо Chase на J.P. Morgan и дигиталните му съперници обожават Германия
„България Еър“ и Летище „Васил Левски“ – София посрещнаха 8-милионния пътник за 2025 година
Българският имотен пазар – добри, лоши и зли практики
Китайците нямат спиране – ще участват в 24 часа на Льо Ман
Трябва ли да се сменят и сензорите за следене на налягането с гумите
Световната автомобилна индустрия изпадна в дълбока криза
5 мита за SUV, които е време да изчезнат
Renault слага край на най-малко известната си марка
Вместо изолирана, Северна Корея задълбочи връзките с Русия и Китай през 2025 година
Заради камери в тоалетните? Задържаха директора на столично училище
Унгария блокира декларация за разширяването на ЕС
10 поведения, които правят една жена наистина желана от мъжете
ЕК предлага отмяна на забраната за нови коли с двигатели с вътрешно горене