fallback

Пикадили с мащабна програма за разширяване, въвежда нова марка магазини

Веригата планира да навлезе и на пазара в по-малките градове, в които ще строи супермаркети с площ между 2 и 4 хил. кв. м

16:35 | 01.02.08 г.

През следващите години веригата супермаркети „Пикадили“ планира да изгради в България 20 нови супермаркета (с площ между 2 хил. и 4 хил. кв. м) в градовете с население между 40 и 50 хил. жители, 40-50 по-малки магазина (300 - 400 кв. м), които ще са под името „Пикадили Експрес”, както и хипермаркети „Пикадили Екстра” с над 12 хил. кв. м търговска площ. Това се предвижда в стратегията за развитие на веригата, съобщиха от Пикадили.
До края на 2008 г. се предвижда и въвеждането на нова марка магазини „Темпо” - обекти за пазаруване с отстъпка, които ще бъдат изградени в градовете с население над 100 хил. жители и в търговските центрове в периферията на големите градове.
Първите два магазина „Темпо” ще бъдат построени в София.
Веригата отбелязва 42% ръст на оборота през януари 2008 г. в сравнение със същия месец на 2007 г., съобщи Александър Чампаревич, изпълнителен директор на компанията при връчването на сертификати за управление на качеството и безопасността на храните.
Пикадили заема 15% от пазара на съвременните форми на търговия с хранителни стоки в България (супермаркети и хипермаркети), по данни на компанията. Веригата разполага с 11 обекта със средна търговска площ от около 3 000 кв. м, разположени в четири града – София, Варна, Бургас и Велико Търново.
През септември миналата година сръбската търговска верига Delta Maxi, която придоби мажоритарен дял от Пикадили, обяви плановете си да инвестира в последната 70 млн. евро.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 01:27 | 13.09.22 г.
fallback