fallback

Поколението Y и новата креативност на компаниите

Бизнесът може да прескочи бариерите, които си поставя, само чрез работата с т.нар. millennials

14:31 | 01.10.15 г. 2
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Сложните процеси в компаниите са абсолютният враг на ангажираността на днешните служители  на компаниите, тъй като заради тях хората работят все повече, но постигат по-малко. Същевременно служителите нямат достъп до достатъчно умни технологии, които да им помогнат да работят “по-умно”, по-бързо и по-добре. Това от своя страна струва на бизнеса повече, тъй като е свързано с повече разходи и забавяне на работните процеси. Това сочи новият доклад на SAP “Value Creation In a Digital Economy”, представен от компанията в рамките на SAP Telco Day 2015 във Виена.

Millennials

До 2020 г. над 50% от работната сила в света ще бъдат съставени от т.нар. millennials (известни още като Поколението Y; хора, родени в периода 1980 - 2000 г.), твърди Ерве Либоро, генерален мениджър на SAP, отговарящ за телекомуникационните и мобилните операции.

“Компаниите се нуждаят от нова креативност. Хората над 30 години вече губят креативността си, но това не се случва при т.нар. millennials. Ето защо компаниите наемат млади хора, които тъкмо навлизат в индустрията”, коментира анализаторът Сами Сокар.

Според експертите въпросните промени в работната сила на компаниите означават, че бизнесът вече се нуждае от стратегия, за да отговори на условията, в които е поставен.

“Какво означава това за бизнеса? Тези деца ще станат ваши клиенти, ваши колеги и ваши шефове. Те са израснали в това, което днес наричаме дигитална икономика, с iPad в ръка. Те говорят чрез социалните мрежи. И бизнесът, светът трябва да е наясно с това”, коментира Симон Калуза, генерален мениджър на SAP за Централна и Източна Европа.

Новата реалност

За да се справи с новата реалност, в която трябва да оперира, съвременната компания се насочва все повече и повече към трансформирането си. Същевременно ѝ се налага да реорганизира бизнеса си все по-бързо, да бъде максимално адаптивна и гъвкава.

Освен това компаниите оперират във все повече страни, използвайки много повече канали отпреди. Това е допълнено от факта, че продуктите и услугите стават все по-сложни. Предприятията се сблъскват с все по-чести промени в регулацията на бизнеса си, сочи още докладът.

Според Сами Сокар днес бизнесът трябва да е наясно, че развитието на технологиите овластява все повече потребителите, тъй като те разполагат с много повече информация. Спасението на компаниите се крие в новата креативност, закодирана в младото поколение, категоричен е Сокар. Според него именно това поколение ще помогне на бизнеса да прескочи бариерите, които компаниите си поставят заради опита, който имат.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:23 | 12.09.22 г.
fallback