fallback

Може ли добавената реалност да улесни разбирането на учебния материал?

Устройствата вече не изискват огромни инвестиции, смята български предприемач

09:21 | 24.12.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Всяка година около 15 000 деца отпадат от училищата още на етап начално и основно образование. Това заяви в ефира на БНР предприемачът Венцислав Луканов. Той е българската връзка с австрийската компания, която възнамерява да вкара добавената реалност в класната стая. Мобилно приложение, което превръща илюстрациите в учебниците в триизмерни графики. Според Луканов приложението би могло да промени статистиката. 

Добавената реалност може да улесни разбирането на учебния материал. Стига тя да бъде възприета като инструмент, който цели да обогати учебния процес, при това не само в училище. Устройствата вече не изискват огромни инвестиции, смята българският предприемач. Смартфоните са лесно достъпни, а именно те са нужни, за да може всеки ученик да работи с приложението, уточнява той в ефира на Националното радио.

Венцислав Луканов вярва, че образованието и добавената реалност могат да вървят ръка за ръка и у нас. Вече е направена крачка към диалог на тази тема. Ако той завърши с успех, през 2020 година добавената реалност наистина може да влезе в класните стаи, без да води до драстични промени в тях.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:24 | 13.09.22 г.
fallback