IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

По-тъмната страна на интернет запознанствата

Икономиката на изневерите е по-силна от тази на необвързаните, смята основателят на Ashley Madison

09:44 | 10.07.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
По-тъмната страна на интернет запознанствата

Сайтът за онлайн запознанства Ashley Madison е един от бизнес проектите, който набира сериозна сила в САЩ в момента. „Мисля, че заложих на по-тъмната страна на интернет запознанствата“, разказва пред Bloomberg основателят и президент на компанията Ноъл Бидърман, цитиран и от Bulgaria On Air.

Той отбелязва, че предприемаческият му нюх му е подсказал, че в световен мащаб икономиката на изневерите е по-силна от тази на необвързаните. „Има много повече хора, които вече имат връзка и искат нещо странично, отколкото такива, които искат да се оженят. Такава поне е нашата теза. На това залагахме. И след 18 милиона потребители най-вероятно сме прави“, коментира Бидърман.

„Традиционните сайтове за запознанства действат така: регистрираш се, даваш им около 3 месеца и или намираш някого, или сайтът фалира, защото не са успели да ти помогнат да намериш любовта на живота ти. С аферите не е така. Всяка седмица най-натовареният ден за нас е понеделник сутрин. И това няма нищо общо с рекламната ни кампания в неделя, а с очакванията“, коментира предприемачът.

„Разбрахме, че има поведенчески модел – хората идват след Деня на бащата, след Нова година, на 39-тия си рожден ден. Искахме да дадем на хората място, където да идват и да си отиват, когато пожелаят. Да, това е кредитен модел, който им позволява да плащат, когато ползват услугата“, отбелязва още той.

На въпрос как се запазва анонимността на клиентите президентът на компанията отбелязва, че всеки трябва да се придържа към съответните правила и регулации. „Когато се регистрираш в Ashley Madison, няма значение дали си политик или артист. Уверявам ви, че има такива, но никога не питаме за имената им – правим го напълно анонимно. Създава се профил, заключваш снимката си и разменяш ключа само с един човек от потребителите“.

„Нарекохме компанията Ashley Madison, защото залагахме на едно нещо – промяна на общественото мнение за изневерите при жените. Ако погледнем историята на тези изневери, работното място е основната причина за промяната, финансовата свобода, социалните промени, които последваха, разводът, който вече не е наказание, преди можеше да загубиш децата си, защото изневеряваш, всички тези неща. Решихме, че интернет е подходящо място. Изневерите при жените нарастват, имаше проучвания по въпроса. Заложихме на това преди 10 години и то се оправда. Този модел на поведение, за разлика от класическите сайтове за запознанства, е глобален феномен. Можеш да направиш такъв бизнес и да успееш в Торонто, Токио и Талахаси“, коментира Ноъл Бидърман.

По думите му в началото наистина е искал един ден компанията да стане публична. „Мисля, че нещата се обръщат и когато прелюбодейците се завърнат и да им се простят личните решения и  така наречените авантюри и  отново бъдат приети от обществото, тогава може би ще имаме тенденция. И когато тази тенденция стане реалност, Wall Street или Bay Street в Канада или Лондон, ще погледнат на нас като на бизнес, който биха финансирали“, категоричен е президентът.

„Бизнесът се правеше от семейство и приятели, колкото и странно да ви звучи. Много наши близки го одобриха, имах и професионален опит и като бивш адвокат видях голям потенциал в него. Инвестирахме милион долара и ги възвърнахме в първите 6 месеца“, заявява още Бидърман.

Сайтът на сайта за онлайн запознанства Ashley Madison е на 1994-тo място по популярност в САЩ и нa 4665-то в света. Неговите абонати са главно мъже на възраст над 65 години, но е със стабилни позиции и сред възрастните над 35 години.

Годишният тренд показва, че повече изневери се правят през юни-юли, когато е летният пик, в сравнение с първото тримесечие.

38,5% от клиентите са от САЩ, 8,2% – от Япония, 7% – от Бразилия, 5,8% – от Испания, и почти толкова от Италия – 4,9%.

Регистрираната в Торонто, Канада, компания има по 1,8 млн. посещения месечно и над 16 млн. анонимни абонати.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 03:44 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още