IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Борил Богоев: Не само средствата са от значение при онлайн маркетинга

Най-важното, от което трябва да се пазим, е лошото планиране, съветва консултантът

20:09 | 22.01.14 г.
Борил Богоев: Не само средствата са от значение при онлайн маркетинга

Не само средствата са от значение при онлайн маркетинга. Истината е, че без инвестиция на време и усилия няма как да се постигнат добри резултати от реклама в интернет“, каза в ефира на Bulgaria On Air Борил Богоев, онлайн предприемач, консултант и лектор.

Според него има много добри примери на фирми, които не са вложили големи суми за маркетинг кампании, но пък са постигнали отлични постижения в продуктовото си позициониране благодарение на постоянство и усилия.

Креативният подход и ефективното използване на комуникационните канали биха могли да доведат до успех всяко едно начинание, категоричен е Богоев.

По думите му най-важното, от което трябва да се пазим, е лошото планиране, липсата на измеримост и нереалистичните очаквания.

„Онлайн маркетингът ни позволява точно да отчетем резултатите и да бъдем гъвкави спрямо тях. Всяка компания може и сама да изготви своя стратегия, сега в интеренет има доста базова информация, но е по-добре да се доверим на специалисти, дори и когато става дума за социалните мрежи“, посочи експертът.

Като лоши практики той посочи спамът, всякакви трикове и кратки пътища за постигане на целите, работата на парче и липсата на анализ на постигнатото. „Използването на изброените неща, би могло да доведе до някакви резултати, но ефектът ще е краткосрочен, а в дългосрочен план рискувате да опетните името на фирмата си“, обясни Богоев.


 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 21:05 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още