Потребителското доверие в САЩ се повишава през февруари, като индексът на организацията The Conference Board записва ръст от 111,6 пункта през януари до 114,8 пункта през втория месец на годината, съобщава CNBC.
Икономистите, анкетирани от Thomson Reuters, всъщност очакваха спад на измерителя до 111 пункта.
Проучването на Conference Board се следи внимателно, тъй като е показател за нагласите на потребителите, включително към бизнес условията, краткосрочните икономически перспективи, личните финанси и трудовия пазар.
По-рано бяха публикувани данни за БВП в САЩ през четвъртото тримесечие на миналата година. Второто четене показа, че именно потребителските разходи – най-голямата част от икономиката – нарастват с 3%, което е над очакванията.


Вижте кои са най-устойчивите на ръжда коли на старо
Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Дакота Джонсън, Нина Добрев и Ана де Армас демонстрираха супер фигури в чернo
Как да преодолеем усещането, че не сме достатъчно добри?
Джеймс Камерън все още е лудо влюбен в звездата си от „Титаник“ Сузи Еймис
Кейт Уинслет дойде с красив млад кавалер на червения килим
Бърнаут или липса на витамини?