Рекламната и продуцентска агенция „Адвертайзинг Продиджи” АД - София, направи днес своя дебют на Българската фондова борса, след като предложи на инвеститорите 360 000 обикновени акции с цена на въвеждане 1 лв. Това е шестата нова емисия акции, регистрирана за търговия на БФБ – София от началото на годината.
Предметът на дейност на „Адвертайзинг Продиджи” АД е свързан с предоставянето на рекламни, маркетингови, продуцентски и издателски услуги.
„Нашата постоянна и твърда вяра в бъдещето на българската икономика и развитието на нейния капиталов пазар, противно на всички несъответствия, ни доведе до решението да разширим първоначално дейността си в България“, заяви при официалното представяне на компанията нейният основател и главен акционер – Николаос Асикис.
Ръководството на рекламната и продуцентска къща вярва, че българският капиталов пазар е по-регулиран, по-структуриран и предлага по-големи предизвикателства от гръцкия.
Ръководството разчита на установяването на стабилни партньорски отношения с гръцките търговски дружества, които са сред най-големите инвеститори на пазара в България. Бизнес стратегията на емитента залага на висока възвръщаемост и уникалност на предлаганите услуги, при поддържането на ниски разходи, висока ликвидност и висок марж на печалбата.
От дружеството твърдят, че възнамеряват да инвестират собствени средства за финансиране на инвестиционната си програма, която предвижда придобиването на успешна продуцентска компания в Югоизточна Европа, като приоритетни са кипъркият и гръцкият пазар. Дружеството планира и увеличаване на капитала през следващите месеци със собствени средства и при подходящата пазарна конюнктура.
„Адвертайзинг Продиджи” АД е учредена в края на 2007 г., като през следващата година придобива 98 на сто от капитала на гръцкото дружество за предоставяне на рекламни и търговски услуги с отличително наименование „Ипсили Акроаматикотита”. Дружеството има едностепенна система на управление, като в Съвета на директорите влизат: Николаос Асикис - изпълнителен директор и член, Артемис Леонтидо, Атанасиос Маргаритис, Константинос Колокасидис и Лилиан Вахариди - членове на СД. Николаос Асикис притежава 98,34% от капитала на дружеството и упражнява контрол върху емитента, а останалите акционери са членове на СД.
В проспекта на компанията са предоставени финансовите данни на дружеството за първата половина на 2008 г., като приходите от продажба на услуги на консолидирана база възлизат на 924 000 лв., а нетната печалба е 300 000 лв. Преди придобиването на гръцкото дружество с отличително наименование „Ипсили Акроаматикотита” за същия период дружеството отчита приходи от дейността в размер на 3 000 лв. и загуба в размер на 66 000 лв. поради това, че дружеството все още активно не предоставя рекламни услуги, в съответствие с основната си дейност.
Сред най-важните клиенти на рекламната къща са Germanos, Sony Ericsson, Henkel, Epson, а заложеният таргет за пазарен дял в България е 15-17%.
Свързани компании:


Коледната трапеза ни струва два пъти по-скъпо от миналата година
Пускат с вертолет провизии за екипажа на блокирания танкер край Ахтопол
SENSHI 29: Зрелищни нокаути, драматични обрати и силни български победи във Варна
Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Гуцанов: Социалните разходи и придобивки за хората се запазват
Защо аутизмът не трябва да се третира като самостоятелно състояние?
Букурещ гласува в кметската надпревара
САЩ: Гърция е ключов стълб в стратегията на Тръмп