fallback

News Corp опроверга слухове за предстояща продажба на MySpace

Преговори обаче се водят за нов договор за реклама при търсения, старият, който беше с Google, изтича през август

13:52 | 08.07.10 г.
Автор - снимка
Създател

News Corp не води преговори за продажба на социалната си мрежа MySpace и характеризира информациите за каквито и да е разговори по темата като „измислици“. Това е казал шефът на дигиталното подразделение в групата Джонатан Милър, цитиран от Ройтерс, опровергавайки скорошни спекулации.

Компанията купи сайта през 2005 г. срещу 580 млн. долара. Оттогава се полагат големи усилия да се увеличат неговите посетители, като на няколко пъти бяха правени различни предложения за смяна в стратегията и фокуса, за да се постигне конкурентно предимство пред други подобни проекти, сред които и популярният Facebook.

През миналата година бяха обявени планове за съсредоточаване на MySpace в сегмента на видеоигрите, беше създадена собствена мейл услуга, беше закупена и музикална услуга с цел разширяване на портофлиото от предлагани забавления за членовете на сайта.

Наред с всичко това MySpace на няколко пъти сменя своя изпълнителен директор на фона на продължаващия спад на посетителите.

Във възможен катализатор при решение за евентуална продажба може да се превърне това дали сайтът ще успее да сключи нова сделка за реклама при търсене, подобна на тригодишния договор, който сега MySpace има с Google и който изтича през август тази година, коментира Ройтерс.

Според информация на Wall Street Journal News Corp в момента води преговори за такава сделка – както с Google, така и с Yahoo и Microsoft. Wall Street Journal е собственост на News Corp.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:00 | 12.09.22 г.
fallback