fallback

Facebook иска да превземе мобилния пазар

Потребители на социалната мрежа ще получават оферти с намаления за търговските обекти, в които се намират, през своя смартфон

13:03 | 04.11.10 г.
Автор - снимка
Създател

Facebook стартира услуга, която ще позволи на търговците да предлагат на потребителите сериозни намаления чрез приложение за смартфон, съобщава Financial Times.

Потребители на социалната мрежа, които са излезли да пазаруват и са включили програмата Facebook Places, от своя смартфон, ще получават оферти с намаления, от които могат да се възползват в търговския обект където се намират.

Това ще става чрез приложението Facebook Deals, което  за момента е активно единствено в САЩ, но до няколко месеца ще бъде представено на международните пазари.

Марк Цукерберг, основателят на Facebook обяви в сряда, че Facebook Places е изпреварила конкурентите си и се е превърнала в най-голямата услуга за локализиране на потребители.

Бизнесите ще могат да използват интерфейс, за да създават оферти и да ги публикуват в Facebook. Facebook няма да взима процент от сделките. Няколко търговски вериги в САЩ обявиха, че ще предложат офертите си в близките дни

Новата услуга е представена, след като Facebook пригоди мобилните си приложения за iPhone и операционната система на Gppgle Android и въведе система за единично включване, която ще позволи на потребителите лесно да преминават към други мобилни апликации, използвайки своя Facebook профил.

„Стартирахме Places, за да можете да споделите с приятелите си къде се намирате и да проверите дали има някой наблизо. Сега с Deals, ще знаете дали има интересни оферти около вас, които също може да споделите“, казва Ян Фоугнър шеф на рекламния отдел на Facebook.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:31 | 09.09.22 г.
fallback