Социалната мрежа LinkedIn планира да стане публична компания през 2011 година, съобщават анонимни източници пред Ройтерс. Сред организаторите на IPO-то са банките Morgan Stanley, Bank of America и JPMorgan.
“IPO-то e само една от многото възможности, която бихме обсъждали“, е заявил говорител на LinkedIn. Той обаче е отказал повече коментар по темата.
През последните месеци няколко интернет компании заявяват намерения за излизане на борсата или провеждат IPO-та. „Някои от тези компании искат да станат публични, за да изпреварят Facebook”, коментира един от източниците на Ройтерс.
„Ако Facebook стане публична компания преди LinkedIn вярвате ли, че някой ще обърне достатъчно внимание на LinkedIn? Всеки би искал да изпревари звяра“, посочва още той.
За момента няма никаква допълнителна информация относно параметрите на планираното IPO. Пазарната капитализация, измерена на база цената на акциите на LinkedIn на вторичния пазар SharesPost, възлиза на 2,2 млрд. долара.
Сред акционерите в LinkedIn е Sequoia Capital – компания за дялово инвестиране, която подкрепя Yahoo, Google, Cisco Systems и Oracle.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Cambricon ускорява работа по AI в Китай и разчита на подкрепа
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Парвулеску за целите на срещата Путин-Моди
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Панета: Трябва да се види подготовката за операцията на 2 септември
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Възраждането на военните кораби в Европа води до завръщане на британските корабостроители
Южна Корея започва първата си програма за ракети „въздух-въздух“
Любимата TikTok звезда на Италия: 84-годишна баба призовава инфлуенсърите да работят
Вдовецът на Тина Търнър си има нова приятелка, влюбен е в 60-годишна американка
преди 14 години LinkedIn имат бизнес модел, който за разлика от Facebook не се поддържа само от рекламния балон. отговор Сигнализирай за неуместен коментар