Американският интернет гигант Google увеличава разходите си за лобиране пред регулаторните органи и законодателите в САЩ, показват данни на Lobbying Disclosure Act.
През 2010 година компанията е наляла 5,16 млн. долара за лобиране, което е с 28% повече от отделените със същата цел през 2009 година 4,03 млн. долара. Само през четвъртото тримесечие дадените за лобизъм средства са над 1,24 млн. долара.
Основните теми, по които Google лобира, не са изненадващи – натиск за увеличаване на свободата на интернет по света, интелектуална собственост, сигурност на личните данни и одобряване на различни придобивания, става ясно от информацията.
Относно един от опитите за придобиване – на компанията ITA Software, се очаква да има и допълнителни разходи през тази година. Причината е, че Google търси одобрение на сделката от правосъдното министерство на страната, което има някои възражения срещу нея.


Опозицията не хареса и обновения проект на Бюджет 2026
Тръмп иска Европа да поеме основната тежест в НАТО
„Ангели на пътя“ със скандален сигнал за КАТ - Варна (СНИМКИ)
Почина основателят на една от големите вериги хранителни магазини у нас
Гуцанов праща социалните по наводнените места в Бургаско
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
Защо Швеция може да построи модерна подводница, а Европа няма силен морски флот?
Рецептата Dnes: Запържени скариди със зеленчуци
Бургунди и бордо – най-актуалната тенденция за сезон есен-зима 2025
Занаятът носи радост, когато надмине очакванията
НОИ даде зелена светлина на бюджета на ДОО за 2026 г.