IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Coca-Cola залага на триизмерните телевизионни реклами в Япония

Компанията е решена да спечели в 3D сектора и да бъде първата голяма компания в Япония, която използва тези технологии в телевизионна реклама

14:56 | 15.02.11 г.
Coca-Cola залага на триизмерните телевизионни реклами в Япония

Coca-Cola Japan засне новия си пакет телевизионни реклами с триизмерна технология, но ще ги излъчва в обичайния двуизмерен формат, тъй като повечето домакинства все още нямат 3D телевизори, предаде AP.

Coca-Cola е сериозно решена да спечели в 3D сектора и да бъде първата голяма компания в Япония, която използва тези технологии в телевизионна реклама, посочва Дан Сейър, президент на японското подразделение на концерна.

„Вярваме, че въвеждаме този феномен в сектора“, допълва той.

На репортерите, присъствали на представянето на новите реклами днес, бяха раздадени специални 3D очила, за да гледат триизмерните клипове, в които някои изображения изглеждаха, сякаш „изскачат“ от екрана.

Подобни филмчета обаче изглеждат неясни без специални 3D телевизори, така че ще бъдат показвани в някои магазини и на събития, на които се осигуряват 3D телевизори и очила.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 12:14 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още