Инвестор.БГ АД придоби 100% от капитала на медийната компания "Аз Медиа" ЕООД. Така към портфейла на интернет компанията се добавят сайтовете Аz-jenata.bg, Аz-deteto.bg и сайтът за трета възраст LudiMladi.bg. Другите сайтове, включени в Аз медиа, не са предмет на договора.
Част от плащането по сделката е предвидено да бъде извършено в акции на Инвестор.БГ.
Очакваните приходи на "Аз Медиа" ЕООД за тази година са за около 200 хил. лв.
"Портфолиото на Инвестор е изградено с цел всеки проект да позволява ясна сегментация на целевите групи по пол, възраст и/или интереси. Към днешна дата чрез нашите сайтове беше трудно да бъдат целево достигнати чисто семейните теми, майчинството и децата ", коментира Лазар Малаков, търговски директор на Инвестор.БГ.
“Основна причина за придобиването на Аз Медиа са силният бранд на Az-jenata.bg и фактът, че компанията има потенциал за много атрактивна оперативна печалба и е със сходна на нашата корпоративна култура“, коментира Любомир Леков, председател на борда на директорите на Инвестор.БГ АД.
“Многократно през годините имах различни предложения за сайтовете в Аз Медиа. Приех предложението на Инвестор, защото те са наистина положителен и силен партньор и в техни ръце сайтовете от групата Аз Медиа ще се развият най-добре”, коментира Жюстин Томс, основател и Мениджър бизнес развитие на Аз Медиа.
“Вярвам в успеха на това ново партньорство и в бъдеще ще продължа да ръководя сайтовете и въобще проектът Аз медиа. Желанието ми е медиите да продължат да се развиват и да продължа да допринасям за това, разбира се, вече и с подкрепата на екипа на Инвестор”, добавя Томс.
Медийната група "Аз Медиа" ЕООД е основана през 2002 г. Първият сайт на компанията е Az-jenata.bg и стартира на 8 март 2002 г. Az-jenata.bg е най-посещаваният женски сайт в сегмента 30-45 години, с акцент семейство и майчинство (по данни на Гемиус).
Az-deteto.bg и LudiMladi.bg са уникални сайтове, без аналог у нас, като Az-deteto.bg е единственият детски сайт, който отговаря на световните стандарти за безопасен интернет. Месечно групата достига до над 300 000 уникални потребители (по данни на Гемиус).
След днешната сделка и придобиването на Imoti.net на 27 юни Инвестор.БГ АД вече достига до 55% от интернет аудиторията в България.
Свързани компании:


„Ангели на пътя“ със сигнален сигнал за КАТ - Варна (СНИМКИ)
Почина основателят на една от големите вериги хранителни магазини у нас
Гуцанов праща социалните по наводнените места в Бургаско
Цолов завърши 12-и в Абу Даби
Откриха 8 кг марихуана при спецоперация в Бобов дол
Възраждането на бойните кораби в Европа връща на мода британските корабостроители
Нобеловият лауреат за мир може да получи награда си лично, но рискува много
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Рецептата Dnes: Запържени скариди със зеленчуци
Бургунди и бордо – най-актуалната тенденция за сезон есен-зима 2025
Занаятът носи радост, когато надмине очакванията
НОИ даде зелена светлина на бюджета на ДОО за 2026 г.
Блокада за камионите: Затвориха Кулата и Илинден
преди 14 години Какво Яхуу,направо Гугъл... ;-) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Супер, Браво!!!!!!!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Нищо чудно. Като гледам натам отиват нещата. :-D отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Утре да не излезе новина, че сте купили Яхуу;) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 14 години Ей не се спряхте бе! Изкупихте всичко вече! :-D :-D :-D отговор Сигнализирай за неуместен коментар