IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Нуждата от прозрачност на пазара обединява интернет играчите

Дисплей реклама, мобилен маркетинг и измерване на ефективността в мрежата са сред акцентите във второто издание на IAB Форум България

08:05 | 17.02.12 г.
Автор - снимка
Създател
 Нуждата от прозрачност на пазара обединява интернет играчите

Нуждата от прозрачност на интернет пазара в България ще обедини играчите по време на второто издание на IAB Форум България, което ще се проведе на 14-и март в Кемпински Хотел Зографски София.

Според търговския директор на Инвестор.БГ (към чието портфолио спадат и Investor.bg и Dnes.bg) Лазар Малаков на форума ще се чуе едно голямо послание в бранша - „Всички основни конкуренти на пазара се обединиха, за да постигнат много по-представителни данни за развитието на пазара през 2011, както и по-точна класация на ТОП 50те рекламодатели за изминалата година“. По-широко участие ще има и т. нар. classified сектор (Mobile.bg, Imoti.net).

Думите му се потвърждават и от списъка с участници в събитието. На едно място отново ще бъдат събрани най-добрите български специалисти в областта на онлайн маркетинга и рекламата. Освен тях обаче ще има и представители на телевизиите в лицето на „Нова Броудкастинг Груп“ и на bTV Media Group.

Наблюдава се и много по-активно участие от компании, които не са членове на IAB България, сред които са 3БЕЙ.БГ АД, LiveMedia, WebCafe, УЕБ МЕДИЯ ГРУП, MSKey Group и др.

Очаква се в рамките на фокусирани панелни дискусии да бъдат обсъдени въпроси, свързани с дисплей рекламата, мобилния маркетинг и измерването на ефективността в интернет. На едно място отново ще бъдат събрани най-добрите български специалисти в областта на онлайн маркетинга и рекламата.

Според Инвестор.БГ през 2011 г. онлайн рекламният пазар в България е нараснал с 12% до 29,5 млн. евро (59 млн. лв.). Преди месец на работна закуска с журналисти Стюарт Тил, изпълнителен директор на Инвестор.БГ АД, заяви, че очаква интернет пазарът в България през 2012 г. да нарасне с около 20% и да достигне сумата от 35,4 млн. евро.

„Най-големи ръстове в света и в България бележи display рекламата. В основата на тази тенденция са увеличените възможности на новите стандарти за реклама – те имат по-големи размери и rich media съдържание. В резултат на това съвременната дигитална реклама има подобрено OTS (opportunity to see). По този показател интернет се изравнява с големите екрани на телевизиите”, коментира тогава от своя страна Александър Варов, консултант по бизнес развитие на интернет компании.

Сред останалите участници в IAB Форум България 2012 ще бъдат Алан Юро, президент и главен изпълнителен директор на IAB Европа, Жанет Найденова, председател на IAB България, Владимир Жеглов, изпълнителен директор на Дир.бг, Александър Кръстич, регионален мениджър на IQ mobile и Тим Елкингтън, директор “Изследвания и стратегии” на IAB UK.

Investor.bg е медиен партньор на събитието. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 13:01 | 11.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още