Близо 285 хиляди британски туристи са посетили България през миналата година, а амбицията на държавата е до 2020 година туристите от Острова да нараснат до 500 хиляди годишно, съобщиха от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма.
Днес заместник-министърът с ресор туризъм Иво Маринов представи резултатите от завършилата кампания за популяризирането на страната ни като дестинация пред Великобритания. Кампанията е преминала под надслов „Магията живее тук" и финансирана по оперативната програма „Регионално развитие".
„Това е първата интегрирана рекламна кампания за България на туристически пазар Великобритания. Той е стратегически за нас, защото е на второ място в света като генериращ пазар“, заяви Иво Маринов.
Тя е започнала през октомври миналата година, а посланията й са стигнали до над 6 милиона британски телевизионни зрители и 140 журналисти, които са представили местата за почивка в България в британски издания.
Великобритания е на второ място в света по генериране на туристи – британците правят по 66 милиона пътувания на година, обясни заместник-министърът Иво Маринов и очерта профила на британците, посещаващи България.
През януари е отчетен ръст от 67% в посещенията на граждани от Великобритания у нас, като близо 60% от тях са били с цел почивка и екскурзия, показаха изнесените днес данни на Националния статистически институт.
Министерството на икономиката, енергетиката и туризма е кандидатствало също така и за финансиране на рекламни кампании в Русия, Германия, Швеция, Румъния и Полша.


Спипаха поредния варненец с дрога
Арестуваха варненец, системно отказвал тестове за дрога на пътя
1500 души дойдоха на погребение.... на 12-годишен миниван
Градската елха във Варна грейна с тържествен концерт (СНИМКИ)
Черно море потопи ЦСКА в дъжда на "Тича"
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Кой ще замести Хасет в Белия дом, ако стане шеф на Фед
Жизнено важната търговия на Русия с петрол в Индия е в упадък, но не и изчезнала
Глобата от 140 милиона долара на Мъск показва, че ЕС губи самообладание
ChatGPT спечели правото си да се саморегулира. Това може да се развие зле
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Правителството в Скопие опитва да изиграе Европа за българите в РСМ
Липсата на приет бюджет за 2026 година не би попречила за влизане в еврозоната
Манчестър Сити надви Съндърланд
Нова атомна централа няма да свали цените на тока
Българската икономика расте 2-3 пъти по-бързо, отколкото средната на европейско ниво
преди 13 години Браво! Мисля ,че поставената като цел бройка може да се достигне много по-бързо.Рекламата в Швеция , Русия и Германия е задължителна и трябва да се прави на всяка цена ,а вместо в Румъния и Полша е по-оправдано да се рекламира в Дания,Норвегия,Финландия или Холандия. отговор Сигнализирай за неуместен коментар