IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Рекламните приходи на Twitter може да се утроят до 400 млн. долара

Очаква се новата рекламна платформа на микроблогинг услугата да вдигне цените за рекламодателите с до 137%

10:22 | 23.04.12 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор
Рекламните приходи на Twitter може да се утроят до 400 млн. долара

Платформата за микроблогинг Twitter пусна наскоро своята самостоятелна рекламна платформа и тя би могла да генерира значителни приходи за стартъпа, съобщава Ad Age.

Според GroupM, рекламна агенция, която съставя "Бялата книга за цифрови търгове", самостоятелната платформа на Twitter може да генерира 300-400 млн. долара рекламни приходи.

Това е много повече от 260-те милиона долара, които прогнозира eMarketer наскоро. През миналата година микроблогинг услугата генерира приходи от около 140 млн. долара, което представлява утрояване на рекламните приходи спрямо предходната година. 

Новата рекламна платформа обаче прави рекламирането в Twitter по-скъпо. Според GroupM, ползвайки платформата рекламодателите могат да получат по-скъпи с до 137% цени.

"Тъй като все повече играчи влизат във все още зараждащата се среда на търговете в Twitter без да знаят за какво да наддават, шансовете, че те ще наддават твърде много и ще повишават разходите за последовател се увеличават", пише Ad Age.

От началото на февруари компаниите имат възможност да персонализират страниците си в Twitter. Те могат да влагат повече рекламно съдържание в обикновени туитове. Така например игри или приложения за пазаруване може да се ползват от последователите, без те да напускат сайта. Това обаче има своята цена. За този премиум пакет компаниите ще плащат поне 25 000 долара на година, пише AdAge.

В момента почти всички приходи на компанията са от американски клиенти. От февруари обаче компаниите ще получат възможността да напасват сами своите Twitter - страници и да внедряват в тях приложения, заради които досега потребителите трябваше да напускат общността на Twitter.

Както е изчислил eMarketer, 90% от приходите на компанията идват от САЩ. В следващите няколко години обаче зависимостта от американските клиенти ще намалее, защото кратките съобщения стават все по-популярни и сред чужденците. До 2014 г. 83% от рекламните приходи ще са от САЩ, предава Bloomberg.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 05:12 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

Финанси виж още