Най-големият търговец на дребно в мрежата Amazon ще предлага таблета си от серията Kindle Fire и без излъчване на рекламни клипове по него. Това е заявил говорител на компанията пред News.com.
„Бих желал да информирам, че ще има възможност и за неучастие на рекламни съобщения срещу допълнителна такса от 15 долара“, заявява говорителят. „Ние знаем от нашите потребители на електронни четци Kindle, че клиентите ни в повечето случаи харесват нашите реклами и много малко хора ще се решат да ги спрат. Ние сме щастливи да предложим на клиентите си избор“.
Освен това тази опция ще е възможна не само за Kindle Fire HD, но и за първия модел Kindle Fire, който в Европа се предлага за 159 евро. С плащането на допълнителна такса и при него ще отпаднат рекламните съобщения.
Главният изпълнителен директор на Amazon Джеф Безос подчерта при представянето на новите таблети, че "става дума за специални оферти", които трябва да се финансират от реклама. Рекламите се показват в две форми - първо като "спонсорирани скрийнсейвъри", когато таблетът се събужда от спящ режим, и на второ място - в долния ляв ъгъл на началния екран.
Amazon подчертава, че рекламата не пречи по никакъв начин на потребителя и не изисква никакво взаимодействие с него, като кликване например - нещо, което може да се потвърди от доста американски потребители на рекламната версия на електронния четец.


SENSHI 29: Зрелищни нокаути, драматични обрати и силни български победи във Варна
Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Отбелязваме 116 години от рождението на Никола Вапцаров
Букурещ избира кмет
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
САЩ: Гърция е ключов стълб в стратегията на Тръмп
Военните завзеха властта в Бенин
Келлог: Мирното споразумение за Украйна е много близо
Наталия Киселова: Улицата не може да замени парламентарната трибуна
Сръбският премиер: Няма да има недостиг, енергийната ситуация в Сърбия е под контрол