fallback

Yahoo залага на "фентъзи спортовете", за да развие рекламния си бизнес

Компанията е обновила приложението си за залагания

18:32 | 09.07.15 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Yahoo търси начини да развие застоялия си рекламен бизнес, насочвайки се към легалните онлайн залагания, пише Wall Street Journal.

Интернет компанията представи нова версия на своето приложение за “фентъзи спорт”, което позволява на потребителите да залагат реални пари срещу свои приятели в големи онлайн турнири.

Yahoo ще запазва за себе си около 10% от таксите за участие, заплащани от потребителите, разкри Кен Фучс, вицепрезидент, отговарящ за продуктите на Yahoo, по време на събитие за представяне на приложението.

Ходът показва желанието на Yahoo да печели от бума в индустрията, която се възпозлва от разхлабването на регулацията на онлайн залаганията. За разлика от покера и спортните залагания, “фентъзи спортовете” не са регулирани по същия начин, тъй като включват умения, а не залагат само на шанса, въпреки че някои държави все още имат ограничения по отношение на този тип залагания.

Yahoo заяви, че играенето на нейната игра Daily Fantasy е законно в 45 щата, с изключение на Айова, Аризона, Вашингтон, Монтана и Луйзиана.

“Фентъзи спортовете” позволяват на хората да избират реални бейзболни, баскетболни или футболни играчи и да печелят пари спрямо представянето им в реални турнири.

В приложението на Yahoo играчите избират на кого искат да заложат, а след това използват виртуална валута, за да купуват професионални спортни играчи, които искат да наемат в своите отбори. Те могат да печелят точки на базата на това как въпросните играчи се справят. Потребителите с най-много точки получават парични награди в края на деня.

Всеки потребител може да влага по 600 долара депозит на ден в приложението, използвайки кредитни карти и сметки в PayPal.

Според Асоциацията на фентъзи спортовете 56,8 млн. души в Северна Америка играят “фентъзи спортове” тази година. Те харчат средно по 465 долара годишно за подобни игри.

Yahoo експериментира с нови бизнес модели, като се опитва да печели от милионите хора, които в момента използват нейните услуги на мобилни устройства. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:30 | 08.09.22 г.
fallback