fallback

Tidal губи битката с Apple Music по отношение на цената

Услугата на Джей-Зи предлага по-скъпи абонаментни планове от конкурентите

09:32 | 13.07.15 г.

След като критиците осъдиха звездния старт на компанията за музикален стрийминг Tidal, която поиска по-висока абонаментна такса за услугата си, собственикът ù Джей-Зи разкри, че предлага семейна отстъпка, която може да спести на потребителите малко пари. Въпреки това Apple Music продължава да е стрийминг услугата, която предлага най-изгодни условия за семейства, пише CNet.

Tidal обяви, че ще съкрати цената с 50% за всеки човек, добавен към общия семеен акаунт. Това съвпада с плана, предлаган от Spotify - световният лидер в музикалния стрийминг със своите 20 млн. абонати, които плащат за услугите му. Но това не може да се сравни с предложението за 15 долара на месец от Apple Music, което позволява ползването на семейна услуга.

Планът на Tidal подчертава една от малкото области, в които музикалните абонаментни услуги могат да се различават.

Въпреки че вниманието е насочено към изпълнители като Тейлър Суифт, които изтеглят каталозите си от тези платформи, и въпреки истерията около качеството на звука, тенденциите показват, че потребителите не вземат решението си за покупка на база тези показатели. През последната година и половина компаниите започнаха да предлагат услугите си на различни цени. Но всички те са ограничени от това, което носителите на права и звукозаписните компании позволяват.

Стандартната цена в Tidal е 10 долара на месец, а двама души могат да плащат по 15 долара месечно в рамките на семейните планове. Цената за трима е 20 долара, като увеличението е с 5 долара за всеки нов член на семейството. Но ако то включва повече от двама души, разходите за плана на Tidal нарастват значително спрямо тези на Apple Music. Последната дава възможност за 15 долара на месец до шестима души да ползват семеен абонамент.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:46 | 13.09.22 г.
fallback