Пазарът на мобилни игри ще удвои размера си до края на 2016 г. и ще достигне до 23,9 млрд. долара. До това заключение достига NewZoo, компания за изследване на пазара на игри, заедно с AppLift, платформа за маркетинг на мобилни игри, след проучване на ключовите глобални и регионални показатели при мобилните игри.
Новото изследване разглежда привлекателността на различните компании, създаващи мобилни игри, и хвърля светлина върху възможностите за растеж, потенциала за осигуряване на приходи и разходите за привличане на потребители.
Според двете компании световният пазар на мобилни игри ще нарасне с 27,3% на годишна база, достигайки 23,9 млрд. долара. Ръстът се дължи на все повече играчи като цяло, на геймъри, готови да плащат за допълнителни услуги, както и на по-високите средни разходи, плащани от потребителите.


Седмичен хороскоп 8 - 14 декември 2025
Паника заради еврото: Хората се страхуват от измами и скок на цените
Учениците в Германия скочиха срещу закона за военната служба
Варна отбеляза Никулден с молебен за здраве и рибен курбан (СНИМКИ)
ИАМА: Дипломатите да уточнят как танкерът Kairos е докаран в български води
Биткойн опциите показват, че трейдърите се подготвят за крипто зима
Факторингът е трамплин за малкия бизнес при въвеждането на еврото
SpaceX ще предложи акции на вътрешни лица при рекордна оценка
Империята на китайските пристанища, част 5
Как чуждестранните автомобилни гиганти могат да се закрепят на китайския пазар
Топ 10 на най-устойчивите на ръжда коли на старо
Кога са изобретени електрическите прозорци
Новото AUDI E7X изобщо не прилича на... Audi
Мercedes реши близкото бъдеще на G-Class
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Мощни слънчеви изригвания следващите три дни
Локо София удари Ботев Пловдив в истинска драма с пет гола
Седем загинали и 11 ранени при катастрофа между автобус и камион в Турция
Затвориха Прохода на Републиката заради румънски камион
Времето утре: Валежите постепенно ще спират