fallback

Viacom ще продава реклама в Snapchat

Това ще даде нови бизнес хоризонти на двете компании

15:33 | 09.02.16 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Инвеститорите са притеснени за бъдещето на кабелната услуга на Viacom и се надяват, че компанията ще открие нови източници на печалба в рамките на дигиталната икономика. Във вторник, когато медийната компания ще обяви своите резултати за тримесечието, тя ще разкрие и ново партньорство на този фронт, пише Wall Street Journal.

Става дума за споразумение със Snapchat - популярното приложение за изпращане на съобщения, които изчезват скоро след като са били прочетени. Snapchat вече използва част от съдържанието на мрежите на Viacom - Comedy Central и MTV. Сега обаче двете сключват дългогодишно партньорство, което ще позволи на медийната компания да продава реклама от името на Snapchat.

За приложението това може да бъде възможност да привлече по-големи рекламодатели в платформата си, която е ползвана предимно от по-младите потребители. Viacom пък има шанса да се насочи повече към продажбите на реклама и да привлече повече внимание отвъд телевизионните рейтинги.

Тъй като MTV поколението вече е съставено от възрастни, Viacom се опитва да осъществи по-силна връзка с младите.

Съгласно сделката Viacom ще получи правата за трета страна, която директно продава реклами, които ще бъдат публикувани преди или след личното и купеното съдържание на Snapchat. В това число влиза и секцията Live Stories, която  събира в едно публикациите на потребителите от определена географска локация или по време на някой празник.

Освен това Viacom ще добави два нови канала в страницата “Discover” в Snapchat, където медиите като CNN, Vox, Mashable и други също имат канали. MTV, която в момента оперира като международен канал, ще се сдобие и с американска версия. Comedy Central пък ще се разшири в международен план.

Главният изпълнителен директор на Viacom Филип Дауман ще обсъди въпроса по време на обявяването на финансовите резултати във вторник, твърди източник, запознат със случая. Дауман проявява необичайно голям интерес към Snapchat, което доведе до по-голямо сътрудничество с мобилното приложение.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 04:08 | 10.09.22 г.
fallback