Японският производител на електроника Panasonic ще се откаже от целта си да генерира продажби в размер на 10 трлн. йени (88,93 млрд. долара) за фискалната година, която приключва през март 2019 г. Причината за това е влошаването на бизнес средата по света, предава Ройтерс, като се позовава на японското издание Nikkei.
Новата цел на компанията е за 9 трлн. йени, но не е поставила срок за постигането ѝ, посочва японският бизнес ежедневник.
Освен това Panasonic ще раздели операциите си на две компании и ще постави цел за продажбите на всяка от тях.
За сегмента с потребителски продукти е поставена цел от 6 трлн. йени годишни продажби, докато този за Business-to-business тя е за 3 трлн. йени, посочва Nikkei.
През февруари Panasonic намали прогнозата за годишните си продажби от 8 трлн. йени до 7,55 трлн. йени. Компанията се позова на притеснения, свързани със забавянето на растежа на китайската икономика.


Студентите в България отбелязват своя празник
Бръшлянът масово убива дървета във варненските паркове
Мъск зове: Европейският съюз да бъде премахнат!
Благомир Коцев даде първо интервю след ареста (ВИДЕО)
Евакуираха с вертолет трима от бедстващите моряци край Ахтопол
От 2600% печалба до 86% унищожение: най-горещата крипто сделка се срина
Търговците на облигации не се поддават на по-ниските лихви на Фед
Бъдещето на AI звучи като ехо от миналото на железниците в Дивия Запад
Три години и 1 млн. долара приходи по-късно българската Team-GPT вече е Juma
Джей Ло се завръща в бившия СССР, след като Путин прогони звездите от Москва
Repsol направи розово гориво за всички автомобили
Ландо Норис е новият шампион във Формула 1
Кризата във VW зачеркна два основни модела
Десетте ветерана на европейските пазари
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Миланската „Ла Скала“ откри сезона с руска опера
Израел обяви нова граница между страната и Ивицата Газа
Деветима от Реал загубиха от Селта на Бернабеу
Тристранката обсъжда днес новия вариант на Бюджет 2026
4,3 по Рихтер разлюля Западна Турция