fallback

Ръстът на дигиталния пазар в България изостава от европейския

Пазарът е подценяван от маркетинг мениджърите у нас, твърди Емил Олованов

15:35 | 24.03.16 г. 1

В България има ръст на дигиталния рекламен пазар, но нивото на този ръст е в пъти по-ниско спрямо останалите европейски държави. Това каза Емил Олованов, мениджър на Crimtan за Балканите, в предаването „Бизнес старт“ по Bloomberg TV Bulgaria, коментирайки предстоящото провеждане на IAB форум.

Разликата в ръста между България и останалите страни в Европа се дължи на подценяването на дигиталния пазар от страна на маркетинг мениджърите в България. За да работи дигиталният маркетинг, е необходимo изграждането на дългосрочна стратегия, посочи Олованов.

Експертът коментира още тенденциите на пазара и това към кой род дигитална реклама се насочват компаниите. Според него банер рекламата има доминираща роля като форма на реклама, докато рекламите, които целят действие на сайта на клиента, са малко по-слабо застъпени.

На дигиталния пазар в България влизат все повече технологични компании, които позволяват прилагането на технологични решения в областта на маркетинга.

В момента се измества фокусът от това къде рекламираш срещу това на кого рекламираш, обясни още експертът. 

Той коментира още какви теми ще бъдат застъпени на IAB форум, допълвайки, че маркетинговото проучване, което ще бъде представено по време на събитието, ще даде възможност да се очертаят тенденциите през 2016 г. 

Рекламата излиза от телевизията и влиза в интернет. Видео съдържанието също. Едно от нещата, които се очаква, е видео съдържанието и видео рекламата да бъдат направени различно за интернет, допълва Олованов. 

Целия разговор можете да видите в сайта на Bloomberg TV Bulgaria. 

Още пза технологиите - във видеото: 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 04:04 | 14.09.22 г.
fallback