Купувачите, разхождащи се из магазините на Cadillac, в близко бъдеще ще открият нещо интересно: в шоурумовете няма да има нищо, пише Wall Street Journal.
Луксозното подразделение на General Motors има около три пъти повече магазини в САЩ от германските производители на луксозни автомобили и Lexus на Toyota Motor, но продава само половината от обема. Сега Cadillac планира да използва нови и модерни технологии в тях.
През този месец президентът на Cadillac Йохан де Нийсен ще даде старт на опитите за сключване на сделки с част от собствениците на магазини, желаещи да създадат шоуруми, в които купувачите могат да научат повече за продуктите, ползвайки очила за виртуална реалност, без да сядат зад волана. Тестването на колите в тези магазини няма да бъде възможно, просто защото в тях няма да има никакви автомобили.
Виртуалните магазини са част от „Project Pinnacle”, който е свързан със стратегията на компанията за магазините ѝ за продажба на дребно. Планът беше представен от президента на Cadillac преди няколко месеца по време на среща с търговци, проведена на затворени врати, разкриват част от присъствалите.
Нийсен, който беше нает от главния изпълнителен директор Мери Бара през 2014 г., за да върне компанията към успех, очевидно залага на иновативни методи.
По думите на говорителя на компанията Cadillac работи по концепцията на магазините и проучва технологиите, които може да използва.


Букурещ избира кмет
Курортите вече са пълни за 8 декември
Свличане на скали затвори прохода "Троян-Кърнаре"
Аксаково загуби и последния си мач за 2025 година
Олимпик Варна с рекордна победа в третото ниво на българския футбол този сезон
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
България с рекорден ръст на онлайн продажбите за Черния петък в Европа
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Какви са основните проблеми на 1.2 TSI на Volkswagen
Сръбският премиер: Няма да има недостиг, енергийната ситуация в Сърбия е под контрол
Тревожен сигнал: хранителната сигурност в България не е обезпечена
Трафикът на кокаин в Европа се увеличава
Вулканът Килауеа изригна с фонтан от лава с височина около 370 метра ВИДЕО
Красиви идеи за празнична украса с малък бюджет
преди 9 години Четете си, вервайте си! Хората там излизат на драйв-тест по един час поне и пак не значи, че ще купят. Лапнишарани в Америка няма, па макар и фенове на Кадилак! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години СУпер. Остава един МЪЪъъЪЪЪъЪъъничък проблем. Как ще пипаме колите? Как ще седна вътре за да я почувствам? Никак ли? Продажбите ще са трудни така. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 9 години Промиването на мозъците е в пълна сила! отговор Сигнализирай за неуместен коментар