fallback

Абонатите на New York Times са се увеличили стабилно през третото тримесечие

Американският всекидневник съобщи за сериозен ръст на печалбата си до 32,2 млн. долара

21:46 | 01.11.17 г.
Автор - снимка
Създател

Онлайн продуктите на в. New York Times вече имат близо 2,5 милиона абонати в края на третото тримесечие, а приходите от реклама в този сектор са нараснали с 11 процента между юли и септември, предаде Франс прес, позовавайки се на публикувани днес резултати.

Абонаментите за онлайн продукти на американския всекидневник са се увеличили със 154 000 до 2,487 милиона през третото тримесечие. На годишна основа това представлява скок от 59 на сто.

Темпът на нарастване е по-голям в сравнение с предходните три месеца (със 114 000), но по-слаб в сравнение с първото тримесечие, когато в контекста на избирането на Доналд Тръмп за президент на САЩ достигна повишение от 348 000.

Постъпленията от онлайн реклама са се увеличили, но за хартиеното издание са намалели с 20,1 на сто.

Оборотът е нараснал с 6,1 на сто до 385,6 милиона долара и увеличение на приходите от абонаменти с 13,6 на сто. Постъпленията от реклама обаче са се свили с 9 процента.

Чистата печалба е достигнала 32,2 милиона долара спрямо 406 000 долара година по-рано.

Групата очаква нов спад от около 10 процента на рекламните приходи през четвъртото тримесечие, но увеличение от 10 на сто на приходите от абонаменти.

/БТА/

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:01 | 08.09.22 г.
fallback