Следващите години ще бъдат по-слаби за почти всички рекламни канали, освен за мобилния ви телефон според рекламната агенция Zenith, цитирана от Quartz.
Въпреки че интернет рекламата ще надмине традиционната телевизионна реклама и ще се превърне в най-големия рекламен канал през 2017 г., очакванията са, че рекламата на настолни компютри ще се свива през следващите години:

Докато все повече реклами се насочват онлайн, от това се възползват компании като Google и Facebook, тъй като все по-голям дял от рекламните бюджети отива за онлайн видео и социални мрежи. Очаква се видео рекламата да нараства с 21% годишно между 2016 и 2019 г., а тази в социалните мрежи да скочи с 20% през същия период, посочва Zenyth.
Агенцията прогнозира, че на интернет ще се падат около 42,2% от глобалните разходи за реклама до 2019 г.
Междувременно мобилната реклама е единствената платформа, която се очаква да разшири дела си на общия пазар:



Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни