Netflix няма да направи своите филми и сериали достъпни в предстоящата конкурентна видео стрийминг услуга на Apple, обяви главният изпълнителен директор на Netflix Рийд Хейстингс, цитиран от Ройтерс.
"Предпочитаме да позволим на нашите клиенти да гледат нашето съдържание в нашата услуга", заяви Хейстингс пред репортери в офиса на компанията в Холивуд. "Избрахме да не се интегрираме с тяхната услуга".
Очаква се Apple да представи телевизионната и видео услуга на събитие на 25 март - ход, който ще увеличи конкуренцията на Netflix и на другите, които предлагат развлекателни програми онлайн.
Източници, запознати с въпроса, са коментирали пред Ройтерс, че услугата може да препродава абонаменти за CBS, Viacom и Stars на Lions Gate Entertainment, както и за други, но ще включва и съдържание, което е дело на Apple.
Walt Disney и AT&T на Warner Media също планират да предложат абонаментна стрийминг услуга.
Запитан за все по-голямата конкуренция, Хейстингс коментира, че най-голямото предизвикателство за Netflix е "да не се разсейва" от конкуренцията, а да "научи уроците си" от нея.
“Има невероятни, големи, добре финансирани компании с много значителни усилия“, посочва Хейстингс. „Те ще направят някои чудесни предaвания. Аз ще им завиждам. Ще имат някои страхотни идеи. Ще искаме да им ги заемем“.
Но допълни, че „ще направим индустрията по-добра, ако имаме добри конкуренти“.
Хейстингс заяви още, че очаква Netflix, подобно на други американски технологични компании, да бъде блокиран в Китай „задълго“.


SENSHI 29: Зрелищни нокаути, драматични обрати и силни български победи във Варна
Тийнейджърка скочи от блок в Пловдив
Танкерът "Кайрос" остава блокиран край Ахтопол трети ден
Отбелязваме 116 години от рождението на Никола Вапцаров
Букурещ избира кмет
JPMorgan: Европа има „реален проблем”
Лидерите на Франция, Германия и Великобритания се срещат със Зеленски в понеделник
В Испания и Италия банките са двигател на дълго чакан възход на акциите
Може да видим връщане под 4000 долара за тройунция при златото
С новия дълг не се увеличава производителността, а пада върху младите
Кои китайски марки ще изчезнат от Eвропа?
Kia показа дизайна на бъдещето си
Toyota се завръща във Ф1
BMW превъртя играта: Тествахме новото iX3
Най-бързата кола на XX век беше продадена за над 25 милиона долара
Букурещ гласува в кметската надпревара
САЩ: Гърция е ключов стълб в стратегията на Тръмп
Военните завзеха властта в Бенин
Келлог: Мирното споразумение за Украйна е много близо
Наталия Киселова: Улицата не може да замени парламентарната трибуна