fallback

Forbes: Apple е най-скъпата търговска марка за девета поредна година

На втото и трето място са Google и Microsoft

15:06 | 23.05.19 г.

Американската корпорация Apple оглави рейтинга на най-скъпите търговски марки и е оценена на 205,5 милиарда долара, което е с 12 процента повече в сравнение с 2018 година, съобщи в електронното си издание сп. Forbes, цитирано от БТА.

И докато Apple запазва лидерската си позиция, Google бързо се доближава до него със 167,7 милиарда долара оценка на търговската марка, което е нарастване с 23 на сто. Microsoft се нарежда на трето място със 123,5 милиарда долара.

Общата стойност на 100-те най-скъпи бранда е 2,33 трилиона долара, което е с 8 процента повече, отколкото през миналата година. Най-бързо се вдига стойността на компаниите от сектора на информационните технологии и най-вече на Amazon, нараснала с 37 на сто до 97 милиарда долара.

От рейтинга на топ-100-те световнит бранда 56 са на американски компании. Следват ги германските с 11 търговски марки, Франция със 7 и Япония с 6.

Amazon е на четвърто място в рейтинга на най-скъпите брандове в света, следван от Facebook, Coca-Cola, Samsung, Disney, Toyota и McDonald's.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:27 | 06.09.22 г.
fallback