Adobe надвиши очакванията на Уолстрийт за приходите и печалбата си за четвъртото тримесечие в резултат на по-скъпите абонаменти за основния й бизнес с дигитални медии, който включва водещия софтуерен пакет Creative Cloud. Акциите на компанията поскъпнаха с 2,7% в следборсовата търговия в четвъртък, съобщава CNBC.
На пазара на облачни услуги, доминиран от доставчици като Microsoft и Salesforce, Adobe е създала ниша за своите креативни и софтуерни предложения, свързани с дизайна, като Photoshop и Illustrator. Приходите от дигиталния медиен модул на компанията нарастват с около 22% до 2,08 млрд. долара през тримесечието, сочат данни на IBES от Refinitiv.
Нетната печалба на компанията се е увеличила до 851,9 млн. долара, или 1,74 долара на акция, през тримесечието, приключило на 29 ноември, спрямо 678,2 млн. долара, или 1,37 долара на акция, година по-рано. След изключване на някои ефекти Adobe е отбелязала печалба от 2,29 долара на акция. Средната прогноза на анализаторите беше за 2,26 долара на акция.
Общите тримесечни приходи на Adobe са нараснали с около 21% до 2,99 млрд. долара. Анализаторите очакваха приходи от 2,97 млрд. долара.