fallback

Оги Попов: Мениджърите променят традиционните практики в ритейл сектора

В маркетинга вече се измерва ефектът от дигиталната реклама спрямо посещенията в търговските обекти за по-добро планиране на бюджета, посочи основателят на Prospecto Group

12:49 | 21.01.20 г.

Потребителите са все по-дигитални – те искат да могат да се докоснат до своите любими марки навсякъде. Предстоят доста промени по отношение на дигитализацията на ритейл сектора. Това прогнозира в ефира на Bloomberg TV Bulgaria Оги Попов, основател и изпълнителен директор на Prospecto Group.

Той коментира последните тенденции в ритейл маркетинга. Сред тях Оги Попов изтъкна възможността за измерване на ефекта от дигиталната реклама спрямо посещенията в търговските обекти.

„Това все повече ще има значение, защото до момента търговските вериги харчеха голяма част от бюджетите си в канали, които нямат реална измеримост на ефекта им върху човекопотока и техните обороти“, посочи основателят и изпълнителен директор на Prospecto Group.

Според него ключово изискване, на фона на промените в сектора, е човек да е отворен към идеята, че трябва да спре да прави много от нещата, които до скоро е вършил.

„Трябва да има осъзнатост на мениджърските нива във всички търговски вериги за това, че много от практиките изразходват голяма част от бюджета без никаква измеримост“, изтъкна Попов и разказа повече за придобиването на Prospecto Group от германска Offerista.– Сделката е с една компания, която е много близка до нас... Дори не го усещам като екзит, а като едно ново начало и развитие на всичко, което сме изградили досега.“

По думите на мениджъра предприемаческата екосистема в България се развива все повече, а потвърждение за това е фактът, че много международни компании и фондове вече насочват поглед към нашата страна.

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:17 | 09.09.22 г.
fallback