„Рекламата отдавна се транфосмира в дигитална и общуването от разстояния чрез технологиите се доказа, че е далеч по-ефективно, достигайки много по-висок процент целеви групи“, коментира той.
Кошков посочи, че пандемията ускори навлизането на технологиите в нашия живот.
„Дали ги искаме, или не, те ни помогнаха в редица сфери в тези трудни времена. Затова производителите ще продължават да инвестират технологии, оптимизиращи техните производства и подобряващи работната среда", посочи регионалният мениджър на "Шнайдер Електрик".
По думите на Радослав Кошков далеч повече са позитивите в комуникацията с нулев или минимален допир между компаниите и клиентите спрямо физическото общуване.
"Сегашните платформи и видът на общуване ще се запазят, но характерът на контактите ще се видоизмени, като най-големият бенефициент от тази трансформация ще бъде крайният потребител", очаква експертът.
Във връзка с реализацията на проектите за "умна" фабрика и иновационния хъб (Innovation Hub) в Пловдив той сподели, че технологиите, използвани във фабриката, са довели до висока степен на оптимизации на производствения процес и спестяване от енергоносители.
"Не е въведена технология в тази фабрика, чиято първоначална инвестиция в рамките на 2 години да не се е изплатила. А по отношение на иновационния хъб той представлява изложбена зала, чрез която се показват всички технологии с приложение не само в индустрията и предприятията - те представят цялата гама от услуги, решения и софтуери на Шнайдер във всички сегметни", даде пример Кошков.
Как Ковид пандемията влияе върху тъърсенето и предлагането?
Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.
Всички гости на предаването "В развитие" може да видите тук.


Оперираха Здравко от "Ритон"
Изтеглиха жребия за световното по футбол през 2026 г. Вижте всички групи
Спасители във Варна извадиха немска овчарка от 25-метров кладенец
Проблемите с водата в Аврен продължават
През 2024 г. България e сред най-засегнатите държави в ЕС от горски пожари
Защо противоборството между Китай и Япония расте
Какво представлява T-Dome системата на Тайван и може ли да парира китайски атаки
Биткойн към $50 000 и злато към $5 000? Ще се върнем ли към нормалното в 2026 г.
Как Украйна да получи замразените милиарди на Русия
Netflix купува Warner Bros. за $72 млрд. в брой и акции
Как влияят на мощността диаметърът на цилиндрите и ходът на буталата
Бизнесмен организира погребение за късметлийската си кола
Уникална Toyota Mega Cruiser от 1996 година отива на търг
Tesla намали цената на Model 3 в Европа
Рембранд, Вермеер или Ван Гог – изберете сами
Защо Джордж Клуни се ядосал на Брад Пит в далечната 1991 г.?
Кейт Мидълтън впечатли с най-голямата си тиара досега
5 храни, които „събуждат“ женските хормони
Политическите кампании вече и в TikTok, манипулациите там са лесни
Индийска анимация: Путин и Моди се возят на мотор и крадат шапката на Тръмп ВИДЕО
преди 4 години Технологиите без съмнение променят биснеса, но нека да не ги надценяваме. Бизнес е имало още през времето, когато водещата технология по света е била повдигането на камък с лост. А основните принципи на бизнеса не са се променили много до днес. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Ще трансформират ли технологиите бизнеса в постпандемичния свят? Не. Основно сега се лобира за ФарМафията и ИТ-то.Това ще доведе до големи изкривявания -икономически, социални, идеологически и поведенчески - и отпосле военни.Щастливи ще са само Зелки-те и *** ***. отговор Сигнализирай за неуместен коментар