fallback

Обработката на данни като решение за растеж на компаниите

В Amplify Analytics имаме маркетингови модели за увеличаване на продажбите, печалбите и ефективността на фирмите, посочи Лора Мърфи

12:49 | 07.01.21 г.

Науката за данните е много ценна и малко хора я владеят. Малко са професионалистите, които могат да разрешат проблемите на даден бизнес, като я използват. Това заяви в интервю за Bloomberg TV Bulgaria Лора Мърфи, главен изпълнителен директор на Amplify Analytics.

Тя посочи, че системата за управление на данни трябва да е адаптирана към определения клиент и степента на развитие на компанията му, като няма един подход, който да е правилен за всички.

„Предлагаме модел за вземане на решения, като използваме науката, като сред тях са продажбите, печалбите, ефективността на компаниите. Представянето става пред таргетирана аудитория, след като е ясно какво клиентът иска да постигне“, коментира Мърфи.

Тя обясни, че едно от предизвикателствата при работата с международни компании е да им представиш стратегически решения, които да са валидни за всичките им клонове и в същото време да са подходящи за екипите им по места.

По думите й необходимостта от подобни услуги нараства на фона на пандемията.

“Интернет дава много възможности за развиване на бизнес, без да има нужда да бъдем лице в лице с клиентите. Когато говорим за дигитална среда, има данни. Те могат да се използват за подобряване на услугите и развитие”, посочи главният изпълнителен директор на Amplify Analytics.

Мърфи отбеляза, че основните пазари на компанията са в Северна Европа и САЩ, като през тази година за пръв път дружеството е стъпило на пазара в САЩ.

Тя разкри, че преди три години компанията е решила да започне дейност в България заради впечатляващата екосистема; наличието на подготвени кадри; знанието, че много българи, които са учили в чужбина, искат да се върнат в страната си и да работят за международна компания.

След основаването на Amplify Analytics в нашата страна компанията планира да предложи освен решения за индивидуални бизнес клиенти, но и няколко продукта, с които да се изчислява по какъв начин една онлайн маркетингова компания ще е успешна.

Как се печели състезание в ЕС с иновативен продукт? Какво е ценообразуването при предоставянето на данни?  Кой е най-често срещаният проблем при анализ на данни? Къде се съхраняват данните и как се свързват отделните източници един с друг, които ги ползват? 

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Видеа с всички гости на рубриката Bloomberg TV Bulgaria Интервю гледайте тук.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 14:10 | 06.09.22 г.
fallback